22 Temmuz 2016 Cuma

Ağdacı

Tam güzel bir güne başlıycam, yüzümde davetkar bir gülümseme.

Hop. Yine asabi cevriye oldum.

Bu sabah ağdacıdaydım. Kızlar, kahvaltı yapıyordu iç kısımda. Bekledim. Salatalık kokusu, çay kaşığı sesi geldi. Duymak bile mutlu ediyor değil mi? Başkasının kahvaltı sesleri bile, cıvıldıyor insanda. Sabahın çok erkeninde başlar benim günüm. Ben çoktan birinci iş, ikinci iş- iş listemin üzerini karalamaya başlarken, dünya yeni uyanır. Hoşuma gidiyor.

Neyse dönelim cevriyelik hikayeme.

Abi, kızlardan biri nezle olmuş. İçeriden kulakla anladım ben onu. Ses tonu kırıktı. Yanındaki diğerine sordu. Sen nezle misin. O da hıı hııı dedi. Ama bana ağdayı yapacak olan ötekisi nasılsa. Ben kıllanmadım.

Sonra kız beni ağda mağarasına çağırdı bütün östrojen sesiyle. Hass... Kız, o kız. Nezleli kız. Ve hatun, yirmi dakika boyunca üzerime hapşırdı. Hapşş... öks... tıkss... O hapşırdıkça ben tokat yer gibi, başımı bi oraya bi yana savuruyorum.

"Hayııır..yapma...acı bana...durrr"

Şaka. Tabi ki uyuz bi insana döndüm hemen.Kapıyı açık bıraksak mı, dedim. Okey, dedi. Ağzını kapamadan hapşırması, eliyle bazen burnunu yoklaması, sonra o elin üzerimde dolanması.. Tamam bunlar gayet eşşek davranışlar ama benim bundan bu seviyede kıllanmam da ayrı eşşeklik. İş bitmeden, kalktım ben. Yeterli, çok sağol, eline sağlık, geçmiş olsun repliklerimi savurup, paramı ödeyip fırladım.

Eve geldim, duş aldım, bitki çayı hazırladım. Ay hasta olmıyım, allahrızasıiçin hasta olmıyım, ya gıcık kız nasıl hapşırdı ağzını kapamadan, diye söylene söylene içiyorum çayımı.

Bu kadar kıl bi insan olduğum için kendimin dedikodusunu yapıyorum.

Cevriye.. mutsuz ekşi takıntılı kadın.. kıza nasıl geçmiş olsun dedi ağzının ucuyla.. zaten ülke de ne alemde, bu ne alemde.. pis.

Bu da kuaför sehpası..





2 yorum:

  1. yaaaaaa...ben buraya bir sürü yazı geleceğini neden hiç düşünemedim, sanki herkes partiye gelmiş, ben eksik kalmışım eğlenceden gibi bir his şimdi. Nasıl içim acıyor bilemezsin. :S :S :S

    YanıtlaSil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...