31 Temmuz 2016 Pazar

Ağustos'a yazı.


İşte yarın yeni bir ay başlıyor. Tekrar yaşanmayacak olan bir tarih.

2016, Ağustos.

Şimdi kaç yaşındaysan, bir daha olmayacağın bir yaş. Bir daha aynı şekilde hissetmeyeceksin. Bu sabahların bir anlamı yine olacak ama başka türlü. Zaman partisinde bu kıyafeti bu şekilde giymeyecek bedenin bir daha.

Yeni, gıcır gıcır ve belirsiz bir ay bekliyor bizi. Mesela, dersen ki bu ağustos ayını kendime cillop yapayım, ne zamandır halledemediğim şu işleri halledeyim, odaklanamadığım gibi odaklanayım, sevdiklerime daha fazla zaman yaratayım, saçlarımı o renge bi cesaret boyayım, birilerine yardımda bulunayım, daha çok resim yapayım, elimdeki kitapların hepsini bitireyim, özlediklerimle hasret gidereyim, bisiklet sürmeye başlayayım, sigarayı bırakayım, İspanyolca öğreneyim, kızımla yeni kitaplar okuyayım, annem için güzel bir tatil planlayayım; aha da işte fırsat. Sırada bekleyen hiç yaşanmamış bir ayı, sevimli bir yaz ayı yapmak.

Kazançlar ve yüzde gülümseme refleksi yaptırıveren bir ay resmetmek ve gerçekleştirmek.

Belki her şeyi kontrol edemeyiz ama hayatımıza giren her yeni ay için hoş geldin partisi yapabiliriz.

Çok mu İclal Aydın duygusallığında konuştum? Zaten şu yukarıdaki büyük paragrafta -yayım, -yayayım gibi fiil çekimlerim beni yordu. Kişisel gelişim sözleri gibi alma yukarıyı. Kişisel çelişim diyebilirsin. Çünkü bir izin versek, hayat kötüye gidecek. O yüzden kendimizle çelişmeli ve ezber bozmalı, derim.

İçimden gelenler bunlar dostum. Elimde kağıt kalem, gelecek olan yeni aya çalışıyorum şuanda.

Gel Ağustos gel. Güzel güzel gel.

Keyiflendim, kahve zamanı.



13 yorum:

  1. Bu yazıdan sonra henüz gelmeden sevdim Ağustos'u. Kahve kokusuyla geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bunu şuan tam 1 Ağustosa girmişken okudum için açıldı valla *-*

    İclal Aydın duygusallığı kısmına güldüm skfoıpsdfjksdopfskd

    (Ben diğer yazıları okumaya devam ediyiiimmm)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seninkilerle renklendim kaç gündür. Hele son bi haftada..

      Sil
  3. Sen genelde hayatı tiye alırdın. Ilk defa kişisel gelişim tarzı yazmissin :) Ama iyi yazmissin. Arada böyle de yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kişisel gelişim öğrencisiyim Cem. Yani, amatör olarak. Bir bitmedi kişisel gelişimim.

      :D

      Sil
  4. İnşallah bu ayı keyifli geçiririz.

    YanıtlaSil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...