29 Temmuz 2016 Cuma

Düğün


Düğün mekanı, boş haliyle.
Dün, düğüne gittik. Ev erkeği ile elele girdik kapıdan içeri. Her yer pembe kırmızı aydınlatma. Üzerimde şıklık, hoşluk. Ev erkeği desen Tayfun'un Kayahan'ın damadı olduğu dönemlerdeki gibi parlıyor. Ay ben bundan bi hoşlandım. "Çok yakışıklı görünüyosun" diye fısıldadım kulağına. O da bana 'sen de çok güzelsin' dedi ama bana katılım amaçlı yaptığını biliyorum. Tabi hoştum da, öyle kulağa fısıldıcak kadar değildi. Bize denk gelen slow şarkılar 'deniz ve mehtap' ile yine klasiklerden 'hatırla sevgili' oldu. Ev erkeği 'düğünde evlenen kişi olmamak çok rahatmış, oh' dedi. Ben de yüzüm yırtılırcasına güldüm. Çünkü sahnede o şarkılarla dans yaparken gülmezsen romantizm yaptığın zannedilebilir. Amanallahkorusunevladım, öyle bir şey sanılmasını istemem.

Gerçek hayatta olmayıp sadece düğünlerde olan bir şey.. Birine para vermek için sıraya girmek. Yaşlısı, genci, yenidoğanı, obezi, borçlusu, cimrisi; hepimiz gelinle damadı öpücüklere boğmak ve üzerlerine takı saplamak için ramazan pidesinden bir tık daha istekli görünen bir kuyruk oluşturduk.

Biz takı takarken, aynı masada oturduğumuz yaşlı bir kadıncağız bize çerez tabağı saklamış.
'Gelin, yiyin' dedi.
Takılar onda bir heyecan yaratmış olmalı.

Bugün kahvemi yarısında bıraktım.

Not: Evlenmek üzere olan ve daha önce davetli olduğu düğünlerde cimrilik yapanlara film önerisi:
"Geçen Yaz Ne Taktığını Biliyorum"

6 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Gerçek hayatta da para vermek için kuyruğa giriyoruz biz. Mesela LCW'de ve Köfteci Yusuf'ta kasa kuyruğu gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orda hizmet görmek var ama :D
      Köfte iyidir :O

      Sil
  3. Allah seni napmasın sen hunharca komiksin :)

    YanıtlaSil
  4. O teyze benim kafadan,çerezler ♥

    YanıtlaSil