26 Temmuz 2016 Salı

Eva Green bakışları...



Ev erkeğinin ağbeysi, Eva Green hastası. Bakışları çok asilmiş?!? Bunun ne demek olduğunu anlayamamıştım, ilk duyduğumda. Aslında ağbeysinin eşisi de o tarz bi hatun. O kategoride kadınlara benziyor. Bak o kategori kadınlarından bir örnek de Demet Evgar, mesela.

Gözlerde ve yüz iskeletinde olan bir benzerlik. Hoş gadınlar, allah yollarınıaçıketsin evladım.

Geçen caddede yürürken, baktım bir kuaför Evalı bir saç boyası reklamı kullanıyor vitrinde. Kocaman Eva posteri.. Bakışları sert.. Hiç öyle saçlarıma kına yaktım, çok güzeller, bakışı değil.



Şimdi Penny Dreadful'u izliyoruz, 3. sezon. Orda da inceliyorum, sert bakıyor. Net, ukala, cool, ne istediğini bilir, halden anlar, kara gün dostu ve asla ilk geceden sex yapmaz havası var.

Penny Dreadful'daki hali

Sonra jeton düştü. Ya bu kadın aslında, kendini kadın portföyünde pazarlamıyor. Bu kadın güzel bir kadın değil, güzel bir insan kulvarında. Umrunda değil dişi görünmek ya da seksilik. Resmen hatun kendi merkezinde, kendine ait orijinal bir tarzın temsilciliğinde. Güzel görünüp görünmediğine takılmadan oyunculuk yapan o güzel oyunculardan yani.

Demet Evgar da onun şubesi burdaki diyelim. Bi hatun daha var çok benzeyen bu kategori kadınlarına.. Ama onun adını veremem. Ev erkeğinin eski grup arkadaşı ve şimdilerde çok tutulan bir hatun dj. Eva dışında saydıklarım, güzel görünmeye takılıyorlar ama bak.


Allahhepsininyolunuaçıketsinevladım. Bi kahve?

İmza: Çimçir çiyan bakışlı hatun.

3 yorum:

  1. Tespitine katılıyorum. Aynen aynen diye onaylayarak okudum :)
    Kaynıngilin beğendiği artize benzer hatun bulmasına da on points. (Belki de tam tersi eve greeni beğenmeye sevdiceğine benziyor diye karar vermiştir ;)
    Bu bakışlı hatunların ortak özelliği de Efso güzellikte gözleri olması bence! Al mesela beni; Tatar göz, düşük göz kapağı, göze gereğinden fazla uzak Kaşlar.. Cıks ya ne yapsam öle fena fillah bi ifade veremem. :,(
    Güzel gözlü ve bön bakışlı hatunlar da yok değil mi? Var. Mesela ilk aklıma gelen Nurgül Yeşilçay.
    Ben öle dramdan beslenen acıların kadını bi insan olmasam da en çok hüzünlü bakış seviyorum. Mesela neydi o requiem de oynayan gız, jennifer conelly (gugılladım da geldim) bi de ben kingsley le bi filmi vardı, house of sand and fog. (Bunu gugıllamadım, bildim) orda mesela.. Bana göre de en güzel bakışlı hatun bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de bi kategorin var.. tam adını koyunca yazayım.

      o dediğin bağyan harbi sisli bakıyor,hoş evet. göz makyajı da gizemli. bir de natalie portman bakışından bahsederler.. güzel diye.. benim kafa basmıyor bakışları.. analiz edemiyorum.

      Sil
  2. Konuya hakim değilim bakışı asdfkljhj

    YanıtlaSil

Arkadaşıma Mektup: Bebe Büyürken Ben Ne Okudum?

Bebe olaylarında çok yeniysen, hamilelik sana astronotluk kadar yabancıysa, çocuk kitaplarından anladığın sadece Ökkeş serisi ise, o halde,...