27 Temmuz 2016 Çarşamba

Karpuz

Karpuz seçiyorduk. Araştırıp gitmiştim. Sapı çok taze olmayacak, ama çok kuru da olmayacak. Ufak bir bölümünde sararmışlık olacak. Vurduğunda içinin kütür kütür sulu olduğu, yankı yapacak. Biraz eğik olması da sulu olduğuna dair işaret, üstelik.

Hazırdım. Tezgahın başına geçtim. Pat pat vurdum. Bıraktım, ötekini vurdum. Bak, bu iyi, dedim. Sepete koyduk. O sırada bir adam belirdi yanımızda. Yüzünde sakin bir gülümseme vardı. 'Verin bir de ben vurayım o seçtiğinize' dedi. Bu adam da kimdi böyle? 'Bence şu daha iyi' dedi, hakikaten de daha iyiydi, o gösterdiği. Adam şefkatle verdi, kendi seçtiği karpuzu. Teşekkür ettik. Adam, yuvarlak bir mizaca sahipti. Şişman yuvarlaklığı. Üstelik üzerinde büyük boy yeşil bir tişört vardı. Saçları da keldi.

O bir karpuz meleğiydi. Bütün ipuçları bunu gösteriyordu. Ben bunu fark ettiğimde, karpuz meleği çoktan kayboluvermişti bile.

Gözlerim duygulandı. Ay pardon yaşardı.
Nihayet bize de kısmet olmuştu bir melek. Hem de karpuz meleği.

Fakat, melekler de bir şeytandı. Çünkü karpuz kelek çıkmıştı. Kelek melek. Kelsin melek.

Bu karpuzu değiştiremiyoz mu?


7 yorum:

  1. O meleğe kanmayacaktın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dırıdırıdı (hüzünlü kaval sesi)

      Sil
  2. Karpuzbaba görünmüş size. İyi saatte olsunlar. Karpuz bi erkeğin namusudur ya, beyine seçtirsene. Karpuz seçmeyi de kesmeyi de bilmem ve bu özelliğimle aşırı övünürüm. Bana karpuz aşşşırı şekerli gelio. Şekerli su gibi aynı. Hiç sevmem. Şekerli meyveler ve içecekler sevmiyorum. Tatlı çikolata falan taparım bak katı gıdada şekere okey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karpuzbaba skhdjkdjkgjkagjsagfajf :)))

      ben de bilmem, beyimgilhan da bilmez. işte bi gugıl çocukları, arama butonuyla yaşıyoruz :D

      ya vaşşak sana inanmıyorum. karpuz sevmiyorsun???? nasıl nasıl nasıl?

      ben de şekerli içecek bitiremiyorum ama meyveler ???!!! şuan lüzumsuzca şaşırmayı uzattım bu meseleye.

      Sil
  3. Karpuz seçmek zor zanaat. Öyle her gördüğün yeşil tişörtlüyü karpuz meleği ilan etmiycen bi kere. Bak melek sanmışsın o da kelek çıkmış :D
    Karpuzu çok seviyorum ama yemiyorum. Çünkü uzaktan sevmek aşkların en güzeli dermişim :dd Neden yemediğimi bilmiyorum.
    Yeni bulduğum bloga da ilk yorumdan böyle saçmalamasam daha iyiydi sanki...

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bizim halkın bilmediği şeylerde bile bir bildiği vardır bunu nasıl bilmezsin? teesuf ediyorum yani sen de..

    YanıtlaSil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...