26 Temmuz 2016 Salı

Öldürmedi, güçlendirdi.


Seni geliştiren, kişiliğini olumlu etkileyen insanlarla beraber ol, derler ya. Galiba ben çokacaipmükemmel ve olağanüstü bir evlilik yaşıyorum.

Çünkü ev erkeğinin hızlı sıkılan, sabırsız ve tahammül eşiği sığ tarzı; benim ulvi şekilde olgun, tahammüllü ve hoşgörülü olmamı sağlıyor. Ev çocuğunun sinir ataklarına gösterdiği, lise çocuğu davranışları yüzünden (elleri cebinde oflamak, öfkeye karşı öfke göstermek, trip atmak) ben, anneannemden 3 tane yemişim gibi sonsuz sabırlı ve sakin biri oldum. Teşekkürler ev erkeği.. O kadar yapıcı değilsin ki bazen, sayende sınırlarımı aşıyorum ve başka birine dönüşmek zorunda kalıyorum. Güçleniyorum. Sürüne sürüne hem de.

Gerçekten buna inanıyorum. Demek ki oğlumun babası çok sabırlı, sonsuz tahammül ve hoşgörü sahibi biri olsaydı, ben önceden olduğum aceleci ve sıkılgan kişi olmaya devam edicektim. Bu ebeveynlik macerasında, o uçurumun kenarında dolaştığım günlerde, ev erkeği tarafından göt edilip yalnız bırakılmasaydım, bu kadar geniş ve renkli bir anne olmayacaktım.

Samimiyetle teşekkürler.
Ve bir bardak soğuk su. Hayır bugün daha fazla kahve istemiyorum.


1 yorum:

  1. Bazen hepsi ayı, bazen de dünyanın en şahane şeyi.. Ne onlarla ne onlarsız.. Fazla düşünmiceeen (blog kılıflarını bunun için değiştirdik ya senle ben..)

    YanıtlaSil

Var mısığız genşler?

Gecenin şu vakti, eski bloğumu karıştırdım ve acaip eğlendim yahu! Sonra işin tadı nostaljiye kaçtı. Çünkü 2010'lara filan geriledim, o...