19 Temmuz 2016 Salı

Pişkinlik.


Dün rüzgardan şehir deliye döndü.
Hava durumu, kaba saba, omuz atıyordu binalara- ağaçlara. Nasıl öfkeli. Islığı da vardı, rüzgarın. Pencereleri, kapıları binbir itişmeyle örttüm.

Akşam deprem de eşlik etti ona.
Sallandık biraz.

Bitmedi... Sabaha karşı bir sarhoş, elinde silahla, ateş etti havaya. Defalarca! Sessiz, karanlık kendi halinde bir sokak. Ne istersin be adam? İçeride ev çocuğu savunmasız uykuda. Sarhoş, avaz avaz küfür ediyor. Ev erkeği, yat yat, kafanı kaldırma, diyor. Mermi bana gelebilirmiş.
Arkasından polisler geldi.

Ülkenin havası zaten malum. Çatımız kalmadı.

Onca şey oluyor, yine de aylık regl periyodundan düşüyor suratım.

İnsanoğlu pişkin.

Kahve?

1 yorum:

Var mısığız genşler?

Gecenin şu vakti, eski bloğumu karıştırdım ve acaip eğlendim yahu! Sonra işin tadı nostaljiye kaçtı. Çünkü 2010'lara filan geriledim, o...