28 Temmuz 2016 Perşembe

Ruj


Ruj yapımında domuzların sinir hücreleri ve ezilmiş kırmızböceği kullandıklarını biliyor muydunuz?

Onca yıllık ruj sürücüsüyüm, ben şuan öğrendim. Akşama da çocukluk arkadaşım evleniyor üstelik. Topuklular ve dar elbise giyicem. Kokoş çanta takıcam, saçları fönleticem. Kırmızı rujla da son noktayı koyucaktım. Halaylara katılmayı kibarca reddedecek, slow müzikte ev erkeğiyle dansederken, omuz hizasından etraftakilerin dedikodusunu yapacaktım.

Bu bilgiyi öğrenene kadar planım buydu. Şimdi güzellik uğruna bu vahşeti yapacak mıyım, onu düşünüyorum. Çünkü vahşice o kırmızı ruju sürebilecek biriysem, düğünde kimbilir başka neler yaparım.

Bu sırrı taşıyabilecek miyim, emin değilim.
Kahve yapmalıyım.


15 yorum:

  1. Cruel free (hayvan denek kullanmama) ve vegan (hayvansal ürün kullanmama) özellikli ruj arayınız efem.
    Türkiye'de hangi markalarda mevcut tam bilememekle birlikte bi araştırayım senin için. Sen de boş durma gugılla tabi. Burada öyle ekolojik çok marka var. Kalitesi bir domuzlu böcekli olanlar gibi değil elbet :))) ama fiyatları da uygun. Yani işte bizim avon mavon maybelin falan fiyatı gibi. Orta karar.
    Bir de kurşun testi önemli rujda! Elinin üstüne ruju bi çizik sürüyorsun, sonra 24 ayar altın bir yüksükle üstüne bastırarak hafifçe ovalıyorsun. Rujun rengi siyaha dönerse, geçmiş olsun rujunuzda bol miktarda kurşun var.
    Cenazenizde göz yaşıyım, düğününüzde halay başıyım. Başakito iyi eğlenceler diler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zaten nadiren dudağıma ruj değdirir gibi yapıyorum .. bari onu da şöyle hasından seçeyim. ay çalışırken -tv'de- banyo yapar gibi makyaj malzemeleriyle donanırdık.

      galiba o arada benim genetiğimle oynandı. kimyasal saldırı gördüm resmen.

      kurşun testi çok ilginçmiş ya. bakıycam.

      Sil
  2. Rujla ilgili gerçekler, ha?

    Ben de beklerim! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben size geliyorum arada ziyarete kafa dergi. tekrar gelicem.

      Sil
  3. son yazıma bi bak olur muuuuu :)

    YanıtlaSil
  4. düşünmesekk olmuyor mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir halay çeksek bile olur üzerine.

      Sil
  5. Yazcam cevap herkese :D Eve gidince.

    YanıtlaSil

Var mısığız genşler?

Gecenin şu vakti, eski bloğumu karıştırdım ve acaip eğlendim yahu! Sonra işin tadı nostaljiye kaçtı. Çünkü 2010'lara filan geriledim, o...