30 Temmuz 2016 Cumartesi

Yazları havaya girmek.

Özellikle kış mevsiminde evde konaklayıp, sıcak içecekler içme şenliği diye bir şey var. Çeşitli kahveler, çaylar, kupa bardaklar, kalın çoraplar filan hep bu sektörün ürünleri. Erkekleri bilmem de gadın milleti teenage'liğe adım atar atmaz, bu sektörün en gözü dönmüş kurbanları olarak yetişirler. Bir şekilde havaya giriyorsun; film izlerken, okurken, yazarken, çalışırken, geyik yaparken, ayrılık konuşması yaparken ve tırnaklara koyu renk oje sürerken.

Yaz mevsimine gelince, onun öne çıkan temaları farklı. Yazları evde kendimi havaya sokmak için kullandığım birtakım içecek eşlikçileri şöyle:

Dev Ikea pipetleri.. Çok renk, değişik renk.


Koca cam bardaklar.. Smoothiler, meyve suları veya buzlu kahveler için.



Biranın eşlikçileri, bardak altlıkları. Mümkünse tatlı matlı olsun.



Yazın espresso, kısa ve öz kahveleri seviyorum. Sıcak içecekler söz konusuysa kocaman, iç iç bitmeyen bardaklar bana göre değil. Ufak boy mug'lar..


Balkon takılmalarına hizmet eden tepsiler. Yine bir Ikea seçmesi.


Çeşitli boyda ve ebatta cam şişeler, kavanozlar. Evde hazırladığım soğuk içecekleri kıymetlimss gibi saklamak için.



Tabi evde 2,5 yaş çocuğu olunca, bu keyfi anları yani bir şeyler içme şenliğini, genelde uyku saatlerine denk getiriyorum. Çünkü dediğim gibi, havaya girmek için bir şeyler içiyorum ben. Okumak, yazmak, izlemek, boş boş bakınmak, hayal kurmak gibi.

2,5 yaş çocuğu diyince 'o nasıl bişe ola ki' diyenleri şu örnekle başbaşa bırakıp, basıp gidiyorum.

2,5 yaş çocuğu; ağlamaktan akarsu olmuş burnunu sildiğinizde, sildiğiniz sümükleri geri yerine koymanız için ikinci dehşet ağlamasını yapandır. O sümükleri mendilden ayrıştırıp yeniden burnunun içine yerleştirmek, sizin hayal gücünüze kalmıştır.






12 yorum:

  1. Ya şu 2,5 yaş çocuğu kısmına bayıldım :DD

    YanıtlaSil
  2. Kahveyi duydum ve geldim. İçeriz . Ne zaman ? :)))

    deeptone'un tanıtımıyla sizden haberdar oldum ve uğramakla kalmayıp takipçi de oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin takipçi oldum. Kaçırmadım.

      Sil
  3. Kahveyi duydum ve geldim. İçeriz . Ne zaman ? :)))

    deeptone'un tanıtımıyla sizden haberdar oldum ve uğramakla kalmayıp takipçi de oldum.

    YanıtlaSil
  4. Aynı pipetlerin, tepsinin ve bardağın farklı renkleri bizim evde ve dünyanın her bucağında birbirinin aynı evlerde birbirinin aynı hayatlar yaşayan ve kendini özel sanan sen ben ve diğerlerinin evinde.. Tuhaf oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca niyeyse takipçiler kısmısında görünmüyorum, bloğun hayaleti gibi bişeyim.

      Sil
    2. Evet ya neden görünmüyorsun. Bi kurcalıyım bakayım :/

      Ikea işte.. Evimizin her şeyi olmuş. Küresel köye örnek mi bu şimdi?

      Sil
  5. Ben o 2,5 yaş çocuğu yerim mıncırırım :D Kahveye de uğrarım :):)

    YanıtlaSil
  6. Ben de yazın sırf sıcak bir şey içeceğim diye klimalı kafe arayan garip; havalı mı havasız mı belli olmayan bir tipim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ben de diz kapaklarımdan göz yaşları gelene kadar terleyen ve hala çay yudumlayan o tuhaf.

      Sil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...