9 Ağustos 2016 Salı

Daha fazla, daha fazla!

Eskiden manitalarından haber almayı bekleyen kızlar büyüdüler, olgunlaştılar hatta zaman içerisinde kartlaştılar; bugün müteaahitlerden haber bekleyen teyzelere dönüştüler.
Erkeklerden teklif değil, müteahhitlerden gelen teklifler teyzeleri baştan çıkarıyor.

Nerde bir teyzeyle 20 dakikadan fazla zaman geçirsem, hepsi sonunda bana açılıyor.

'Bizim evi aldılar, yerine iki daire vercekler ihihih'
'Müteahhitten haber bekliyom evladım'

Geçenlerde bir tanesi bi yerde sıkıştırdı beni. Dilsiz ve İsveçli taklidi yaptım ama esmer olduğumdan inandırıcı olamadım sanırım.

'Müteahhitten hala haber çıkmadı. Kızımın yanına gidicem, gidemiyom. Müteahhiti çaldrıp kapatsam mı'

Tam böyle demese de, buna yakın şeyler söyledi. Bir evin nesi var, iki evin sesi var. Çok ses yani çene var. Boş çene. Ne gerek var 3 günlük dünyada, ikinci ev çapkınlığına. Nesi var bi evin işte. Anlamıyorum, ölüme giderken mal mülk odaklılığı anlamıyorum. Gereksiz çene yapıyoruz.

Kendi teyze halime sesleniyorum:

'Müteahhit yakışıklı mı kız? Bari o yüzden heyecanlan illa heyecan yapacaksan'



6 yorum:

  1. Son cümlede kendi yaşlılığımı gördüm ;)

    YanıtlaSil
  2. Ahahaajajjajajaa :))) koptum ya. Uyuyacakken ayıldım gülerek :)) alemsin valla:)) (hala gülüyordu)

    YanıtlaSil
  3. devir değişti artık. mühendis doktor hikaye artık kızlar arasında müteahhit koca revaçta :D

    YanıtlaSil
  4. Kuzum iyi de, insanlar ölüme yaşça yaklaştıkça bilişsel anlamda uzaklaşıp hayata bağlanıyorlar. Benim 87 yaşındaki yaş ortalaması 35 olan dostlara sahip ananem "yaşlanınca şunu yapıcam bunu edicem" diye cümleler kuruyordu.. Oy özledim mekanı cennet bahçeleri olsun..

    YanıtlaSil
  5. ay sen hep böyle şeyler anlat :)

    YanıtlaSil

Var mısığız genşler?

Gecenin şu vakti, eski bloğumu karıştırdım ve acaip eğlendim yahu! Sonra işin tadı nostaljiye kaçtı. Çünkü 2010'lara filan geriledim, o...