3 Ağustos 2016 Çarşamba

Değişime küçük sineklerden başlamak

Minik şeyler, sandığımızdan da büyükler.

Alt tarafı gittiğim hastaneye 'biyometrik kimlik doğrulama' cihazının yanına elleri dezenfekte edebilmemiz için basit bir solüsyon koymuşlar. Fakat neye göre basit? Bana göre muhteşem bir hizmet. Ne zaman ellerimi o cihaza oturtsam, dokusunda bariz yağlılıkla kendini hissettiren insan kiriyle elele tutuşurum. Her zaman da yanımda ıslak mendil olmuyor. Küçük bir detay beni o an nasıl rahatlattı size anlatamam. Görevliye 'sağol kıııız' diyip öpesim geldi.

İkinci sinek ise.. Kan vermem gerekti. Sağlık görevlisi kanımı aldıktan sonra 'pamukla sertçe bastır' dedi ve elime şu minik yara bantlarından sıkıştırdı. Bir müddet sonra da onu koycakmışım. Aman allaaa !!! Size bu küçük yara bantlarının bu tip durumlarda ne kadar mühim bir şey olduğunu, ev çocuğunun aşısı için her gittiğimizde fellik fellik bunlardan aradığımı gözyaşlarıyla anlatabilirim. Minik minicik bir yara bandının sırada bekleyen işlemlerim için bana nasıl kolaylık sağladığını tahmin edemezsiniz. Tahmin de etmeyin zaten, siz benim gibi yapmayın, işinizi riske atmayın, eve o bantlardan alın.

Ve sonuncu küçük sineğe gelelim. Bugün bana yapılan tüm testlerin sonuçlarını telefonla alabiliyorum. Tamam, bu yeni bir hizmet değil. Ama ilaç yazılması gerekirse bana telefondan şifre vermeleri yeterli oluyor !!! Bu bana o kadar çok zaman, yol parası ve moral kazandırdı ki.. Basit bir şifre işte. Küçücük bir detay değil mi? O basit şifrenin harfleri sayesinde hem hastanedeki lüzumsuz kalabalık yığılması bir nebze hafifleyecek, hem ben daha hızlı bir gün yaşayabileceğim.



Kendimi iyi hissettim. Ben de kendi küçük sineklerimi gözden geçireyim. Küçük müçük demiyor, mide bulandırıyor.

10 yorum:

  1. Ay çok tatlı yazmışsın canım :) Evet o küçük yara bantları pek bi problem ben pek gerek duymuyrum kendimde kanama şişme morarma olmuyor çok şükür :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ! :D

      Ben de son zamanlarda adeta bağımlısıyım.

      Sil
  2. Yara bantları ömürlük dostumdur diyebilirim. E tabi insan sakar olunca :D
    Hatta bi ara hem yuvarlağının hem uzununun rengarenk desenli olanları filan vardı bende, aşıktım resmen onlara ya :D

    Bu arada ne için test yaptırdın bilmiyorum ama geçmiş olsun, önemli bişey yoktur inşallah?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy onlar çok şirin evet. ben de almak istiyorum onlardan :D

      sistit, geçmeyen sistit :/

      Sil
  3. Önce geçmiş olsun. bir hastane yazısından bu kadar keyif alınabilirdi :)

    YanıtlaSil
  4. Kan vermekten çok korkuyorum ve her sefer ben ter dökerken bana "sen nası normal doğum yaptın, ikinciyi nası doğuracaksın" diyen hemşireyi boğazlamak istiyorum ve şeker riski nedeniyle her gün evde o zımbırtıyla kendi kendime parmağımı delmek bana hakkın bir cezası mı oldu bilmiyorum ve son olarak da kızımın kan grubunu 3 senedir daha hiç kanı alınmadığı için (alaman sağlık sistemi büleymiş) henüz bilmiyorum.. Bu bahsi kapatalım, kısaca geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de vajinal muayenede aşırı geriliyorum. sormazlar mı adama, sen nasıl fingirdiyosun kızım yatakta o kadar diye :D

      vay anasını ya.. bu alaman sistemi iyi mi kötü mü.. eyvah acaba biz mi çok vahşiyiz.. ne kadar farklı uygulamalar, sağlık alanında :/

      Sil
  5. gündelik hayat önemli :) bi deee, baksanaa, blogda yanda feys var benim, varsa gelsene, hem ordan bizim feys gruplarına da girersin kiii :)

    YanıtlaSil
  6. deepciğim.. ben feys kapadım 2 ay oldu. böyle bir cinnet ve sinir anında, tüm sosyal medya hesaplarımı parça pinçik eyledim. sağol davetin için..

    YanıtlaSil

Var mısığız genşler?

Gecenin şu vakti, eski bloğumu karıştırdım ve acaip eğlendim yahu! Sonra işin tadı nostaljiye kaçtı. Çünkü 2010'lara filan geriledim, o...