10 Ağustos 2016 Çarşamba

Günden Potpori

İlk 50 öpücük filmindeki gibi, her sabah telefonuma telefon olduğunu hatırlatmaktan bıktım. Yandaki açılma düğmesine defalarca basıyorum, şans eseri bana cevap veriyor, şarj kabul ediyor ve görevlerini yapıyordu. Bu sabah tamamen istifa etti. Ev erkeğinin eski telefonunu aldım, geçici olarak. Watsap filan yok. İnternette dolanma yok. Hoşuma gitti sanki. Hatta diyorum, artık hep bunla takılayım. Kendimi acaip iyi hissettim, elimde internet alemi olmayınca. Sanki bu telefon bana bir sürü kitap okutacakmış gibi geldi. Du bakalım...

***

Yoğun tempolu olduğum günlerde- hele ki bu işler yazma çizme işleri ise-bi huzur geliyor bana. Yıllar önce benden 6 yaş büyük kuzenim, ihanete uğradığında doktor ona P... ile başlayan o ruh iyileştirme ilacından vermişti. Bana tam olarak şöyle demişti ilaç hakkında:

"Kendimi harika hissediyorum Kahve. Hiçbir şey hissetmiyorum. Canım acımıyor. Günü yaşıyorum"

İşte ben de aynı böyleyim. İlaç yerine kafa yoran işler koyduğumda, ne kendimi yokluyorum, ne zorluyorum ne kurcalıyorum. Etrafımdakilerin davranışlarında gıcık olduğum şeyler yerine, onlarla geyik modunda oluyorum. Günün sonunda, yapılması gereken şeyleri yapmış olmanın huzuruyla sızıyorum. Yapamadığım ve hırsla yapacaklarım için yatakta bir sağa bir sola dönmüyorum.

***
Karar aldım. Evdeki kitaplar bitmeden yenilerini almıycam. Ama bu evdekiler bitince alacağım kitapların hayalini kurmama engel değil.

İlki şimdiden belli.

Hu huuu duydunuz mu bizim cool yönetmen David Cronenberg, "Tükenmiş" isminde bir roman yazdı. Türkçe çevirisiyle satışı da başladı.

Heyecan, heves.

***

Bugün temizlik günü. Şimdi bu masadan kalkıyor, evdeki işleri seri halde tamamlıyor, kahvemi hazırlıyor ve birkaç gündür okumadığım cağnım bloglarımı okumak için yeniden buralara geliyorum. Sonrası ise yine koşturma, fırtına ve curcuna.

Herkese Latte tadında gün diler, uçarım





7 yorum:

  1. Bu kadar enerji dolu bir yazıyı, işten çıkmadan önce okuyor olduğuma baya bir hayıflandım. Sabah okusaydım her şey bambaşka olabilirdi. Neyse bu enerjiyi evde yapacaklarım için harcarım bende. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. cronenberg artık tükenmiş miiii :) onun ölü ikizler adlı filmini izledin miiii :)

    YanıtlaSil
  3. Cok tatlı bir yazı olmuş: )

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    En iyisini yapıyorsun kimseyi takmadan seni mutlu eden şeylerin keyfine varıp bunun tadını çıkarmak eminim bunu içinde temizlik yoktur ama :))
    Kitap almamaya dayanabiliyorsan daha sık görüşelim. Bu bi hastalık almak ve evdekilerin hepsi bitmeden yenilerini tekrar rafa koymak :)
    Sevgiyle kal emi ;)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ne tatlı bir yazı bu :) Kitaplar konusunda hem fikirim, bitirmeden almak doğru değil elimdekini okurken aklım diğerine kayıyor :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bazıları ciddi ciddi bu android telefonları bırakıp senin ev erkeğinin kullandığı telefonlara geçmeyi düşünüyor 😀

    YanıtlaSil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...