8 Ağustos 2016 Pazartesi

Ha gayret !

Aslında şuan çalışıyorum.

Okumakta olduğum makalede, bir Yörük'ün ağzından çıkmış şu sözü gördüm:

"Kesilmiş keçinin derisinin içine yoğurdu doldurup sopalarla yoğurdu iyice karıştırırız, sadayağı, çökelek hep bundan olur. Bize lazım olanı alıp gerisini satarız"

İnsanoğluna gel.
Bu cümleyi bi hayal edelim. Aman Tanrıııııım !
Normal miyiz biz şimdi allaşkına?
Bir de geçenlerde Dr. Frankenstein'e a kızıyordum. Cesetleri kesip biçiyor, ne saygısız herif diyordum. Zombie ırkının görgüsüzlüğünü düşünüyor, vampirlerin kabalığına saydırıyordum. Testere serisinin baş kahramanını haklı ama insanlık dışı buluyor, kurt adamları çekiştiriyordum.

İçim darlandı.
Şu sucuktan bir vazgeçsem, vejetaryen olucam.
Ha gayret!




7 yorum:

  1. :))) Fikren karşı olmam sebebiyle vejetaryen olmuştum. Bu durum 15 sene kadar sürdü. Taaaki bağışıklık sistemim çökene dek. Mecburen başladım. Demem o ki bir süre sonra mecburen başlayacağın için hiç bırakma daha iyi. Buarada ete, vazgeçerken ağladığım sucukla siftah yapmıştım. Sucuk iyidir ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sucukla siftah :D

      Mecburen vejetaryen olanlar ciddi ciddi takviye alıyorlar değil mi? Ben henüz düşünmüyorum ama etten nefffret ediyorum.

      Sil
  2. Benim 7 senelik vejeteryanlığım da aşk peşinden kebabistan diye de anılabilecek iran'a seyahat nedeniyle bitti. Ot yemiyorlar adamlar ya, pilav ve kebab.. ha dönüşte neden geri vejeteryan olmadım dersen, cevabım yok ;) minimalistim ama, ayda 1 kırmızı et (köfte, mümkünse bol maydonozlu kadınbudu ya da hani patates havuçla pişen "ekşili topik" olsun), haftada bir balık, asla bebek hayvan yememek diye gidiyorum bakalım. Hamilelikte sık ölçtüler, bi sorun olmadı ama otu sebzeyi meyveyi baklagili çok dengeli tüketirim bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya. Köfte yiyorum, lahmacun ve sucuk. Başka da et yiyemiyorum. Hatta köftenin en çok maydonozuna aşığım ben :D

      Ben de eti az tüketiyorum ama dengeli beslendiğim için sıkıntı olmadı hiç.

      Bebek hayvan :/

      Sil
  3. hep ot mu yiyeceksiniz.bitkiler de canlı
    :)

    YanıtlaSil
  4. :) vegan olmak bu ülkede zor beee :)

    YanıtlaSil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...