7 Ağustos 2016 Pazar

Önemli ekleme

Hem yoruma hem de maile önceki yazımla ilgili şaşırma refleksli yüzlerce soru gelince, yazayım dedim. Şaka şaka sadece birkaç yorum. Ben de yazıda çok belirsiz olmuş diye üşenmedim, klavyeye davrandım.



Evet dün ev erkeği o süre boyunca sadece uyudu ve yol için CD hazırladı. Ben de hiç durmadan çalıştım. Bir ara aynaya baktığımda Tom Cruise'un Vanilla Sky filminde kaza sonrası haline dönmüştüm, çalışmaktan.



CD' yi hazırlarken rahatsız edilmek istemediğine dair birtakım mimikler yaptı ve uzun uzun konsantre oldu. Ve sonra da hazırladığı CD'yi evde unuttu. Onu da ben aldım, hatırlayıp. (yazıda bu bilgiyi de güncelledim sonradan) Akşam da gelince birasını 'yorgunluk' birası diye diye içti.

Bugün ev temizliğini bütünüyle ev erkeğine kakıttım. Sıra sende... Irgat herif, nihahau ! Çalış, çalııış.

Henüz denemeyenler için:

Evlilik birbirinin yerine yorulma kurumudur. Eğer karşı tarafa saygınız olur, onu özgür bırakırsanız- genelde siz yorulursunuz. Halbuki biraz onu dürtün de o yorulsun. Dikkat edin evlendikten sonra taraflar hep yorgunluk yüzünden kavga ederler. Yok ben daha çok yorgunum, abov sen daha az yorgunsun, gibi. Bazen hızını alamazlar, çocuklara da 'çokyorgunum' şovunu yapabilirler. Çiftler saatlerce kim daha çok yorgun ispatı uğruna şiirsel dinleti hazırlayabilir, edebi metinler sunabilirler. Hatta bazen romantik anlarda, birbirlerine iltifat amaçlı; 'Canım ne kadar da yorgunsun' derler. Unutmamak lazım; sevdiğinizi rahat bırakmayın, yorulursa sizindir. Yorulmazsa hiç sizin olmamıştır.


7 yorum:

  1. AHAHAHHAHAH Bayılıyorum şu aile ilişkinize xoxox Önceki yazıyı okurken zaten böyle bir düşüncede olduğundan şüphe etmemiştim güzel anlatmışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ghafdahgsfdshagfa : ))

      ben romantik görünüyoruz sanıyordum eskiden.

      Sil
  2. Çocuklu evlilik = yorgunluk sidik yarışları, bir iltifat olarak "cnm sen yoruldun" tespitlerine öldüm bittim bayıldım :)) tespit gibi tespit be!

    Yalnız dünkü denklemden çıkar anayı; çöker o denklem. Yanlış mıyım? "Bırak uyusun çocuk" diyip gazını arada anne almıştır diye düşünüyorum. Yanlış mı yapıyorum? asdfghjk

    Yıllar önce uyurken aşkla izlenen sevgili, çocuktan sonra uyan artık çüş yuh ayıptır diyip yataktan tepikleyerek kaldırma istediğine dönüşüyo. O ilkel isteği bastırıp da istediği kadar uyumasına izin verebilirsem de, gün boyu ne kadar uyuduğunu kafasına kakma histerisine Dönüşüyo :P bizde de bu şekil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahauah, dimi ama dimi?

      evet analar genelde frenleme eğiliminde, doğru dedin. objektifliğin sözlük tanımı, kız anaları. bir tane bile kız anasını çıban başı görmedim yahu. hep gerçekçi, realistik.

      aynısı Başak. yıllar önce hayranlıkla izlerdim.
      histeriye dönüştüğü garanti sjgha :D

      bazen erken kalkıyo, herifi çekici buluyorum. ayy ne hoooş diyip yavşıyorum.

      Sil
  3. yaniiii cadıyım ben diyosoon :)

    YanıtlaSil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...