2 Ağustos 2016 Salı

Pipi

Erotik başlığa aldanmayın. Trajikomik bir hikaye bu. Bir soru işareti. Gülemedim bile.

Parkta 2 yaşlarında bir oğlan çocuk, anneanne ya da babaanne olduğunu tahmin ettiğim kadına seslendi:

"Abuggu tiş gubi"

Çişim geldi, demek istediğini anladım ben.

Kadın çekti çocuğu, çalılığın kenarına. Bizim ev çocuğunun da ilgisini çekti bu gizemli hareket. O da koştu, peşlerinden. Haliyle, ben de soluğu orda aldım, çünkü belki bebe başka bir bebe izlerken çişçiğizini rahat yapamaz dedim.

Fakat bir gittim, ne göreyim?

Kadın çocuğun bamya ucu kadar minik pipisini eliyle tutmuş, işesin diye bekliyor. Hani büyük erkekler gibi. Arkadan uzatmış kollarını çocuğun pipisine, çocuk ayakta, eli çocuğun junior bamyasında 'hadi hadiii çiişşşş çişşş' diyor. Abartı bir coşkuyla:

"Haydi oğlum haydi kuzum"

Sanki pipi değil,  top tüfek. Ateş alıyor. Ah be teyze... Kafasında ne canlandırıyor?
Diyemedim, diyemedim, diyemedim.. bakarken ardından, tutma bırak, diyemedim.

Aynı gün, başka bir kadının kaydırak sırasında olan kız torununa, ev çocuğunu kastederek 'bırak kardeş öne geçsin, erkekler hep önden gider' demesi de tuz biber oldu.

Diyemedim, diyemedim, diyemedim, 'öyle bir şey yok' diyemedim.

Toplumda erkek çocuk figürü


Günün kahvesi, öğleden sonra bugün bende. Öğle yemeği sonrası.



9 yorum:

  1. Erkeklerin önde gitme adab-ı muaşereti, şayet kadın önde giderse götüne bakmamak içinmiş asdfkljhj
    Kadınlar da götüne bakılma tehlikesini bertaraf etmek için, buyrun beyim önden siz buyrun diye bu durumu memnuniyetle kanıksarmış asdfkljhj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aha? harbi mi?

      olay döndü dolaştı yine göte geldi yani. kutsal göt kutsal pipi.

      Sil
    2. Hahaha hayır ayol tabi ki ben uydurdum. Ama orta okulda din hocamız neden erkekler önde kadınlar arkada namaz kılıyor sorusunu böyle açıklamıştı. Ordan mantık yürüttüm :))) ki mesela cami değil evde de hanım ve beyi aynı odada kılıyorsa kadın arkada olacak. Beylerin konsantrasyonu bozulur imiş :) konu kilit.

      Sil
    3. Bi sevgilim vardı, merdivenden çıkarken arkamda, inerken önümde durur düşersem tutmak için olduğunu söylerdi, ya ben o kadar sakar şalapop muyum diyemediğimle kaldım ya!

      Sil
    4. Ceren lisede merdivenlerden pata küte, bütün okula rezil olmalı şekilde 2 kez düştüm :))) böyle bi sevgili bana lazımmış asıl :))))
      Yok yahu, burada senin sakar olabileceğine dair atıf yok bence, iyi bi çocukmuş bu :) -hadi arkada durmak popo dikizleme niyetli dedik ama inerken önde oluşu da çok naif bence. Kesin iyi bi çocuk :)

      Sil
  2. ilkine değil ama ikinci lafa ben kendimi tutamaz carlardım kesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten ilki, kadıncağızın olayı yanlış anlaması- tecrübesizlik. diğeri de aşırı cahillik tabi. ama o kadar çok karşılaşıyorum ki tuhaf şeylerle, ben de alıştım artık.

      Sil
  3. Sesli güldüm. Vurmalık teyze...

    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Arkadaşıma Mektup: Bebe Büyürken Ben Ne Okudum?

Bebe olaylarında çok yeniysen, hamilelik sana astronotluk kadar yabancıysa, çocuk kitaplarından anladığın sadece Ökkeş serisi ise, o halde,...