17 Ağustos 2016 Çarşamba

Pişman Karar


Yolculuk iyiydi, hoştu. Olmasını planladığım gibi ev çocuğu eğlendi, ben de kıç sağlığı ve güvenliği uzmanı olarak hep onun peşinde, gözlemciliğimi bir an olsun bırakmadan iyi vakit geçirmeye baktım.

O kadar yolları teptim, uçaklara bindim indim, ordan oraya sürüklendim- hiç sıçış yaşamadım da dün gece memlekete, güvenli topraklara indiğimde oldu olan. Akşam ev erkeğinin bi ortamıyla takılıcaktık, Kıbrıs Şehitleri'nde. Takıldık da zaten. Ev çocuğu annemdeydi. Ay benim nasıl sarhoş olma havam, anlatamam. İçme sıçma kahkahalarla yerden yükselme havam. Hakikaten de normalde içtiğim miktarın 2,5 katını içtim! Bu benim için dev, müessese için minik bir adımdı.

Sıçış tam burda başlıyor. O kadar sıçış ki değil kahkahaları, sohbetlere doyamamayı- sarhoş olmamla başbaşa kalıverdim. Kocaman fıçı bira bardağını indir kaldır, kollarım ağrıdı ama yok tek gram eğlenemedim. Çünkü açtığım geyikler hep duvara tosladı. Hassas olunan mevzulara girmişim hiç bilmeden. Bu ortam aile ortamıydı. Gecenin sonu aile arasında büyük bir tartışma ile bitti. Yediğim tantuni bile gırtlağımdan aşağıya inmeye çekindi kaldı. Benle ilgisi yok tabi ki ama kendimi de sevimsiz hissettim. Aşırı. Böyle boş çene yapan bir akraba gibi hissettim. Cıvık gibi filan. O sarhoşlukla beynimin masadakilere seçtiği konu başlıkları antipatik durdu.

Düşün ki fıkra gibi gülerek anlattığın konu karşı tarafın prensip olarak hayatından çıkarmak istediği bir mevzu. Sen de ayı gibi hep o konunun etrafında dönüp bir de gülerek anlatıyorsun.

Kendimi iyi hissetmiyorum. Boş çeneli, yayık ağızlı, cahil ve beyinsiz hissediyorum.
Aslında konu tam olarak ne, neden böyle hissettim, sorunları ne, benim gerçekten bir hatam var mı - gerçekten bildiğim yok.

Sadece karar aldım. Artık alkolde limitlerimi aşmıycam. Ve aile içinde geyik seçimi yaparken asla kişisel konulara girmiycem. Bu kendi ailem de olsa, ev erkeğininkiler de olsa.

Kahvem de soğudu yazarken, nasıl bir eziklik içinde odaklanıp yazdıysam.

İmza: Aile içinde sevilmeyen boş çeneli akrabanız

İçip içip dedikodu yapan Pişmaniye Halam

9 yorum:

  1. Aahahahah geçmiş olsun :)) Alkol bütün kötülüklerin anasıdır derken bunu anlatmaya çalışmış şair :)) Üzülme, sarhoştum hatırlamıyorum dersin olur biter. Millet ayık kafa neler yapıyor. Boşveeeeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayıl kafa ayıl!

      benim ertesi gün komple sürdü melankolik kafa. çok içmek beynimi çürütüyo.

      boşverdim gitti, üzülmüyorum madem.

      Sil
  2. Pismaniye Halanin elindekilerin hepsini içtin galiba :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, ben bütün bu yazının içinde artık geri gelmiş olduğuna sevindim. Özledik be...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim ve amma da depresif rüzgarlar estirdim.
      ben de uğradığına sevindim buralara.

      Sil
  4. Bak ya yine aynı konu (son postuna demin yorum yaptım da) kimsenin hassas noktasını, tabusunu bilmek zorunda değilsin. Bu yaptığın eşşeklik değil. Onlar da lisanı münasiple biz sana katılmıyoruz, komik bulmuyoruz deselermiş o Zaman. Sen de hadi yaa pardon diyip; Güzelce tartışıp, ortamı yumuşatıp tatlıya bağlasaymışsınız. Üzülme sütlükahvem, kendini suçlama, biraz da başkalarını suçla XDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon ben araya girmiş olacağım ama, lisanı münasip çok güzel lafmış. Lisanı münasiple çok şey denebilir. Ben de şu an yorgan yamalamalarındayım da. Hem de hasından. Bir de şu yorumdan "biraz da başklarını suçla" kısmını ödünç almak istiyorum. Teşekkürler.

      Sil
    2. ne demek efendim, buyrunuz dilediginiz gibi kullaniniz :) bu laflar hep biz kullanalim diye varlar :)

      Sil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...