4 Ağustos 2016 Perşembe

Rengarenk

Fotonun üzerine tıklayıp, notu okur musunuz? Çok ilham verici bence.

Bu gördüğünüz hıncahınç sosyal medya fenomeni, FullyRawKristina..

Kristina'yı son 3-4 senedir uzaktan kıs kıs gözlerle takip ediyorum. Takipçisi rockstar olmaya izin verecek kadar da çok. Bu tip yeme uzmanları, yaşam tarzı satıcıları içinde bana en gerçek gelen, hatta beni olumlu yönde motive eden biri, o.

İçindeki enerjiye, dünyaya yayılan sevgiye, hayvanlar-evren-insanoğlunun bütünlüğüne olan inancını takdir ediyorum. Ne yersen, o'sun söyleminin, kalben örneği diyorum. Çünkü Kristina'nın daha seksi ve çekici görünme, mutluluğu sıkı bir kalçada bulan mizacı yok. Daha çok bir fikrin öncüsü gibi.

Diyetisyen, kendi arazisinde milyon çeşit sebze-meyve üretimi yapıyor, sadece çiğ besleniyor ve koyu fanatik bir vegan. Ben beslenme anlayışına komple sıcak bakmasam da ağırlıklı olarak beslenme-sağlık-dünyaya gelme amacımız-mutluluk-hayatı yaşama sanatı mevzularını çözmüş olduğuna inanıyorum.

Kristina'nın sebzelerle flört eden, meyvelerle orgazm olan tutkulu yaşama sevincini görmek isteyenler bir yana, yaşamın bir başka kulvarına dair yeni fikirler edinmek isteyenler, boyruuun hatunun youtube kanalına.

Kristina kahve içmiyor bu arada. Bu olmadı işte Kristina.

**

Bugün her yazısını havada kaparak okuduğum blogger Joe'nun ilk çevirdiği kitap var elimde. Kitap  aslında teenage yaş grubuna hitap ediyor, ama kime ne? Bence yanında çekirdeksiz sarı üzüm tabağımın eşlik edeceği leziz bir yaz tatili kitabı bu. 




Herkese rengarenk bir Perşembe. Benimki öyle.




6 yorum:

  1. Seninle bi keresinde uzun uzun konuşmuştuk bu konuyu (gıybetli) hehehe benim de var böyle takip ettiğim Bikaç abla. "Sağlıklı beslenmek, spor; bedenine iyi bakmak onu mümkün olan en fit ve sağlıklı halinde tutmak ama değiştiremeyeceğimiz genetik yapımızı da kabullenmek kendimizi sevmek" mesajı ve motivasyonunu veren tüm ablaları seviyorum. Bu ablalar içinde efso vicutlu olmayanları daha da bi seviyorum :))) "evet benim basenim var bakınız; evet bacaklarım kalın ve genetik yapısı bu ne yaparsam yapayım sütun bacaklı olamam ben. Ama mutluyum fitim ve sağlıklıyım" diyen ablaları bağrıma basıyorum.
    Aşırı taş olup da aynı mesajı vermeye kasanlara "sektir la" diyorum. Sen zaten taşsın, senin vicudunu sevmek kolay diyorum.. Tamam yeter sus, sahtekar! diyorum :)))
    Bu arada vücudumuz bir "temple" metaforu yapan vegan ablalara da bir diyeceğim var:
    Temple larda binyıllardır hayvan kurban edilir-tanrılara sunulur ama. Turp sunulmaz, mango sunulmaz, chia tohumu ve kinoa sunulmaz. Asdfghjkllş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın. ebru şallı örneğin.. zaten o işin profesyonel yüzü.. bu atmosferde geçiyor hayatı, o mahallenin çocuğu yani. günlük rutin hayatında iyi beslenme ve sporu doğal bir akışta dahil eden no name'ler daha değerli bu anlamda.

      turp, mango, chia ve kinoa.
      ne güzel kelimeler bunlar :P
      şiir gibi.

      bugün pazar, simit yiyorum, turptan çok uzağım.

      Sil
  2. Ben bu Kristina'yı sen sandım!!!!!! Saçlar aynı, vücut aynı, gülümseme aynı, blog da senin blog :) Yaşlanıyorum zahir.

    Oyy nasıl sevindim yazılarımla ilgili söylediklerine. Kalp kalbe karşıymış. Ben de seninkileri havada kapıyorum. Keyifli okumalar dilerim. Yarım kilo çekirdeksiz üzümle şahane gidebilir, şöyle serin bir balkonda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyalı baya oldu bu yorumu. totom havalandı. kristina'yı çok beğenirim. fekat ondaki o parlak cilt. o sağlık fışkıran yanaklar.. sigarayla geçen 10 senemi tamir etmeme daha var baya Joe'cum.
      iltifatın için çok teşekküler ihiihi.

      Öpüyorum..

      Sil
  3. kristina güzel şeyler yazmış evet tıkladım. tanımıyodum. küçük co evet yaaa iyidir evet :)

    YanıtlaSil

Var mısığız genşler?

Gecenin şu vakti, eski bloğumu karıştırdım ve acaip eğlendim yahu! Sonra işin tadı nostaljiye kaçtı. Çünkü 2010'lara filan geriledim, o...