18 Ağustos 2016 Perşembe

Yama


Şu tip arkadaştan uzak dur.

Sen bir meseleden bahsettiğinde, seni arabesk bir şekilde övüp diğerlerini pis biçimde eleştiriyorsa.

'Bence seni kıskanıyor'
'Göreceksin çok pişman olacak'

gibi lüzumsuz cümlelerle sana eşlik ediyorsa.

Herkes kötü, sen en iyi temalı sonuçlara varıyorsa.
Olayı dinlerken hislerinden çok somut durumlarla ilgileniyorsa.

'Ee o ne dedi peki?'
'Göt oldu mu yani?'

Uzak dur kızım Kahve. Paylaşma, anlatma.

Son günlerde hayatın en çok şu cümlelerinin altını çiziyorum:

'Her önüne gelenle kişisel sohbetlere girme. Genelden yürü. Geyiklerde tümden gelim yap. Konuşma- dinle. Uzun uzun dinle. Dedikodudan kaç, izin verme. Kendini açıklama. Kısa ve öz geç.'

İnsan ilişkilerimde battaniye yamalıyorum.



7 yorum:

  1. Güzel taktikler vermişsin kendine. Ben bu dediklerini yapıyorum çevremde kimse yok (Gülmekten ağlıyordu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ))

      kimse olmasın ama olanlar da gerçek olsun be Yağmur! (sadri alışık gibi tonluyordu)

      Sil
  2. Of aynı sorun bende de var. Dökülüveriyorum herşeyi, anamın kızlık soyadına kadar. Ama ben bi zararını görmedim ya bugüne kadar.. Çok ve boş konuşan insan yaftası yemişimdir en fazla. Bazen aman ya bu kadar anlatmayaydım keşke dediysem de, öyle aşırı pişmanlıklarım olmadı. Sen yine de anlatma tamam ama pişman da olma ya! Bunları düşünüp kendini üzme. Ne var yani o an içinden öyle geldi ve anlattıysan? Koy götüne, boşver.
    Ay öyle arabesk, tırto yorum yapan insan olunca anlatma şevkim kaçıyo zaten benim :))) söylediklerimi çürüten ve ya farklı bakış açısı sunan gördüm mü çözülüyorum asıl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok tanış sahibi biriyim Başakitov. herkesi abartıyla buyur ediyorum. keko muyum neyim, insan biraz ağırdan alır. galiba heyecanlanıyorum gaza geliyorum.

      tırt yorum gelince değersizleşiyor zaten olay, ben de susuyorum.

      koy götüne mantıklı geldi şuan.

      Sil
  3. İş hayatındaki tipleri ne güzel özetlenmişsin kahve. :))

    YanıtlaSil
  4. İş hayatındaki tipleri ne güzel özetlenmişsin kahve. :))

    YanıtlaSil

Var mısığız genşler?

Gecenin şu vakti, eski bloğumu karıştırdım ve acaip eğlendim yahu! Sonra işin tadı nostaljiye kaçtı. Çünkü 2010'lara filan geriledim, o...