7 Eylül 2016 Çarşamba

Boşver.


Meyve almaya giderken yolda annemin arkadaşını gördük. Kucağında torunu vardı. Biraz sohbet ettik, ben sordum:

'Eee nasıl gidiyor torunla hayat S. teyzecim?'
'Valla ben bebekleri çok severim zaten Kahvecim. Hayvanları ve tüm insanları da çok severim' diye içerikten uzak bir cevap verdi. Bir şey demedim. Ama onun daha diyesi varmış heralde, röportaj verircesine devam etti:

'Geçen biri bana hümanistsin dedi. Gerçekten de öyleyim ama' diyip anneme baktı onay ister gibi. Annem de 'hümanisttir benim arkadaşım' dedi. Bi omzunu patpatlamadığı kalmıştı. Yola devam ettik.

Annemin o anki temsili yüz ifadesi
Annem dedikoducu biri değildir ama yanımda yürürken bütün vücudundan dev dalgalar halinde yayılan dedikodu yapma isteğinin mor titreşimlerini gördüm. Yürürken terliklerini 'şılapss şılapss' diye şıklatması giderek şiddetleniyordu. Ben de ona bu jesti yapmaya mecbur kaldım ve karşıdan karşıya geçince, laf attım:

'Demek hümanistmiş ha...'
'Evet öyle diyor da..'
'Ee..?'
'Geçenlerde Kürtleri sevmem diyordu. Nasıl hümanist...'
'Ee sen de hümanist benim arkadaşım diye kadını gazladın'
'Yok canım sen de'

Yok canım ?? Pardon ??

Boşverdim. Saçma meselenin üzerine gitmiyorum bak. Aynı şeyi metroda gördüğüm o kadına da yaptım. Ev çocuğu ile kitap alışverişine gidiyorduk. Metroya bindik. Yanımızdaki kadın ev çocuğunun bezini farketti. Kucağındaki torununu göstererek;

'Biz başladık çişe oturmağa, siz.?' dedi.
'E biz de yavaştan halle..'
'Gecikmiş ama galiba, yaşı kaç?'
'Yok ya tam vakti işte 2 buçuk'
'Bizimki 1 yaşında, bizde bu yaşta başlanır. Avcunla gösterirsin, çiş dersin, yapar, sizinki gecikmiş'

Bez frikiği anı
Mesela bak burda sohbeti kesmek yürrek gerektirir genç bir anne için. Ayda 10 bin tele maaş artı bonus ödemeler gerektirir. Yılda 3 ay tatile izin veren, Cumartesileri çalıştırmayan işyeri mutluluğu gerektirir.

Boşverdim.
Kahveyi az önce içmiştim.
İncir ve üzümde yılın jübilesini yapıyorum şuan.
Siz de boşverin.





13 yorum:

  1. Ay kahvecim güzelim, senin yüzünden yüzüm erken kırışacak, iki günde bir aylık güldüm yemin ediyorum...Allah da seni güldürsün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha : ))

      yorumunu nedense yeni gördüm /:

      kucaklıyoruuum. ehehe : ))

      Sil
  2. haahaha ben de çok güldüm ya :D çılgın teyzeler bunlar .

    YanıtlaSil
  3. Kendimizi tanımıyoruz ki hümanist miyiz neyiz bilelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğaldı en azından S. teyze.

      Sil
  4. Hümanist teyzeler, pavlovcu şartlı refleksci teyzeler, teyzelerimiz...
    Şimdi ama kadın hümanistlik konseptini "torun sevme, kedi sevme ama Kürtleri sevmeme" olarak tanımlıyorsa, annene de okeylemek düşer. Sen öyle diyosan öyledir demiş işte. Ne desin :))
    Ben de mesela histerik tanımını "isterik" olarak telafuz edip "yollu" manasında kullanan teyzemi hiç bozmuyorum. Aynen teyzoş ya o kız çok isterik diyip veriyorum gıybet ateşini. Seks isterük!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hjsagdhfhf : )

      histerik lafını çok kullanır annem de. ilk kez başka birinden daha duydum kullanıldığını.

      ahaha isterik de güzel bi ifade.

      Sil
  5. Boşvermişsin ama yazmışsın güzel gız, aklına takılmış belli :D Teyzecim Almanya'da çocuklar 3 yaşında hala bezli emzikli, bizimkiler 1 yaşında tuvalete oturuyo da medeniyette çok mu ilerledik diseydin :D Ay ben de ver gazı ver gazı, bu sıra bana dedikodu lazım, herşey pek bi ahenkli gidiyo annem geldi diye, bunaldım ahenkten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi?

      dersem yüzünü buruşturup, sonra bildiğini okumaya devam ederdi belki de.

      şuan anne konforu bulutları içindesin.
      beni şişmanlatmıştı o bulutlar :D

      Sil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...