6 Eylül 2016 Salı

Küçük memeler


Geçen kış memelere bi kontrol yaptırayım dedim. Ultrason görevlisi, belli ki işin ehli bir amcaydı. Müjde Ar'ın İffet filminde hihihaooğğ diye gülen o neşeli oyuncuya benziyordu. Savaş Başar'a... Gadın memesi hasar tespiti yapılırken, memenin cinsel karşılığı sıfırdır. Ha meme ha naylon poşet, temaslar gayet teknik olur. Uzman amca, çok sağlıklısın aferin kız, tarzı bir şeyler söyledi. Sonra nedensiz bir şekilde sağlığın ne kadar önemli olduğunun altını abartıyla çizip, şöyle dedi:

Savaş Başar'ı hatırladınız mı?
'Sen şimdi memelerim küçük diye üzülüyosundur da... ama memesi büyük olanların yaşlanınca nasıl sarkıyo bi bilsen hihaoğğ' dedi. O an sevinçle 'yihuuu yaşasın' diyerek sutyenimi halay başı gibi salladım. Halaya diğer sağlık ekibi de katıldı. Bu şekilde güneş batana değin dans ettik.

Imff. Olaylar böyle gelişmese de şöyle gelişti. Ben odadan 'iyi günler, teşekkürler' diyerek ayrıldım. Uzmanın elime tutuşturduğu rapora baktım, her yerde 'sağlıklı ama memeler küçük', 'sivilce kadar minicik', 'onunkiler meme değil, yalnızca me' yazıyordu sanki. Bütün o tıbbi ifadeler onu anlatır gibiydi.

Memelerimin küçük olduğundan hep şüpheleniyordum aslında ama birinden açık seçik şekilde hiç duymamıştım. Etraftan aldığım yorumlar şöyleydi;

'Yok ya vücut oranına göre iyi'
'Kızım sana bu boy gidiyor, daha büyüğü olmazdı'
'Ufak ama şekli güzel'

Etraf derken, mahalledeki amcalarla teyzeler değil. O gaddar değil. Yuh ama sende sevgili okuyucu. Annem, kız arkadaşlar ya da ev erkeği filan yorumluyordu genelde.

O gün bugündür bu olayı fıkra gibi eşe dosta anlatıyorum. Milleti güldürürken, hala bir yorum, bir düzeltme bekliyorum.

'Yok yaa herif abartmış' filan desinler diye ağızlarının içine bakıyorum.
Bakıyor bakıyor bakakalıyorum.












8 yorum:

  1. Ehehehehe

    yav sütyen bazan eziyet olmuyor mu? onlarsız gez işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman da yerçekimi unsuru var.
      neyse çözümümü ben sana az önce yazdım zaten mailde.

      Sil
  2. Halay anı tek elde sutyenle, bir o yana bir bu yana bir güzel de tempoyla gözümde canlandı onu napcaz :))
    Alemsin Kahve :))

    YanıtlaSil
  3. aaaaaayyyyyy ilahi, gözümden yaş geldi yemin ediyorum, hiç de güleceğim yoktu, bütün öğleden sonra hastaydım...yurdum insan(lar)ı ya. sana ne amca, belki üzülmüyorumdur, belki ortada üzülecek bir konu yoktur, ya da belki ben ve de beyim bu boyu seviyoruzdur, senin meme boyu kriterlerin evrensel mi, ayrıca sen onu...mu sandın diyecektim de neyse, demeyeyim şimdi, kelimenin tüm anlamlarıyla bel altı vurmuş olacağım, bu blogun da bir düzeyi var elbet. cık cık cık. Diyeceğim o ki canımcım, sakın kafaya takma, meme boyu dünyanın en göreceli kavramı, kimine iri gözüken kimine ufak gözükür, ayrıca kimi iri sever, kimi ufak, gençsin güzelsin ve en önemlisi sağlıklısın. Sen hayatını yaşa. Bu patavatsız amcaları da boşver. Zevzek herif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten patavatsızlık etti ama sanırım herifin şakacı bir kimliği var. çok ayıca söylemedi aslında ama lüzum yoktu o detaya değinmeye.

      geçmiş olsun Joe'm.

      Sil
  4. :D Doktor amca antropoza mı girmiş yaw, ona neymiş, ya da estetik uzmanı mı kendisi aynı zamanda hani ek gelir vs umudu.. Tuhaf tuhaf insanlar yahu!

    YanıtlaSil
  5. Memelerimin heyooo biz de varız artık demeye başladıkları ilk günden beri travma üstüne travma yaşıyorum.
    İlk bi utanma; arsız teyzelerin "aman da meminkolar da çıkmış (evet çıkmış! Büyümüş olgunlaşmış falan değil bak! Bir sivilce misali çıkmış) başakito gençgız olmuş söylemleriyle yerin dibine geçme.. Sonra bi niye küçükler yeaa diye hayıflanma, push up sütyen sahtekarlıkları.. En son da, hunharca bebe emzirmekten cortlama, sarkma, mavi damarlar çıkma ve iyice efkara bağlama.. Hiç yıldızım barışmadı bu arkadaşlarla :( peşinen no: silikon düşünmüyorum. Thnx. KiB
    Bi de memeyle ilgili şaka yapmak niye bu kadar serbest ya? Küçük olanla dalga geçilir, büyük olanla yine dalga geçilir... Memelerle dalga geçmek kadınlar arası milli sporumuz. Yer yer erkekler de dahil oluyo hatta böyle, pöfff leave britney alone!

    YanıtlaSil

Doktorlar, hastane and the terapi.

Bu aralar en sıkı dostlarım tıp camiası. Bir cerrahtan çıkıp, ultrason uzmanına gidiyorum, öteki jinekoloğun bi çayını içip, cildiyecin...