23 Eylül 2016 Cuma

Magazin tipi şeylerle karşınızdayım!


Instagram'da tesadüfen bir fotoğraf gördüm. Seçkin Piriler paylaşmış. Bir aile fotoğrafı... Altına da not düşmüş, duygularını. Ben mevzuyu bilmiyordum, annem anlattı. Kaan Tangöze ile durumları yani. Ayrılmışlar. İhanet varmış. Şarkı söyleyen bir kadın sebep olmuş. Google filan yaptım. Hiçbiri umrumda değil de, Seçkin'in o bakışı çok üzücü. Üzüldüm, ne bileyim. Hatta yas tuttum fotoğrafa bakarken, kısa bir süre. Çocuklarının babasına aşık. Kesinlikle öyle. Hala onun için giyiniyor, hazırlanıyor. Bu duruma henüz alışmadığı belli. Her paylaşımıyla, bir şeylere cevap verdiği belli. Hem kendine hem çevreye. Seçkin Piriler bana her zaman piyasada gördüğümüz PR yönü güçlü hırs küpü mankenlerden farklı gelmiştir. Onun acilen acılarından kurtulmasını, kendine odak ve neşeli bir hayata zıplamasını diliyorum.


Bu da fotoğrafın notu:


Hayatta yaşanabilecek en yüce duygudur annelik. Birlik, beraberlik, sevgi ve güven içinde beraber büyümek çocuklarınla. Bugün en güzel günümün 6. tekrarı. Hakan'ın doğumgünü. İsterdim ki hayatta hiç ayrılık, hüzün, acı, gözyaşı görmesin-göstermesinler. Ama işte hayat bu. Şimdi artık tek beklentim sağlıklı ve uzun bir ömrü olması. Gerisini ben ne kadar sağlamaya çalışsam da hayat izin vermeyecek belli ki. Herşeye rağmen yaşanabilcek en güzel şeye oğluma sahip olduğum için her koşul altında sanırım ben hep en mutlu insan olacağım.

***

Gelelim Brad ve Angelina ayrılığına. O ikisi o kadar kusursuzdu ki, sırf bu yüzden çekicilikleri kaybolmuştu. Fakat yine de ayrılıkları benim için 'güvendiğim dağlara kar yağdı' etkisi yarattı. Çünkü Brad giderek S. enişteme, Angelina da F. teyzeme benzemeye başlamıştı benim için. Brad eve dönerken 'ezine mi alayım tulum mu' diye Angelina'ya danışıyor; Angelina da 'son kullanma tarihine bakmadan alma' diyormuş havası veriyordu. Bu ayrılık Angelina'yı biraz silkeler diye umuyorum. Biz onu aksiyonlu halleriyle tanıdık, sevdik. Çıkar üzerinden o döpiyesi be kadın. Bi kot pantolon, bi tişörtle çık sokağa. Gençsin hala. Ne bu 60 yaş üstü duruşları? Her ne kadar ayrılıkları beni üzer gibi yapsa da, Angelina için olumlu etkileri olacağını düşünmekteyim. Öğrendiğim kadarıyla Brad'in çocuklarla iletişiminden şikayetçiymiş. Bilmiyorum arkadaşlar... Brad'in ne hali varsa görsün diyorum. Her türlü kurar ortamını, bakar başının çaresine diyorum. Boşanınca sefil olan erkekler genelde memur kesim, malum. Brad'in parası da var şöhreti de var. Bu konuda söyleyeceklerim bu kadar, üstüme gelmeyin.


***



Sıradaki magazin konumuz ise Kalben. Uzun zamandır sözü Türkçe olan şarkılar dinlemiyordum. Bu konuda titizlik yaptığım için değil. Böbreklerime kadar beni ele geçirecek bir müzik bulamayışımdan. Neyse bayram haftasında bir yerlerden kulağıma sızıntı yaptı Kalben. (Şu şarkı ve bu şarkı) Ay ben bi tutuldum. Yalnız da pek kalamamıştım o günlerde. Fırsat kolluyorum, dinlemek için. Bu durum da gizem kattı tabi olaya. Neyse, daha da peşine düşeyim bu işin diyip Kalben'i bi Google yaptım. Ve gördüm ki aslında okuma yazma eğitiminin herkese verilmesi ne kadar da yanlış bir şeymiş. Abicim, ne zikko beyinli insanlarla aynı internet erişimini kullanıyoruz. Kalben hakkında sözlüklerde yazan şeyleri görünce, görmiyim diyip, okumayı kestim. Sadece müzik yapan, iddiasız, kendi halinde bir genç kadın için 'çirkin, estetikçilere gitsin, tipini düzetsin' gibi dev varoşluk içeren yorumlar..

İnsan kakasını yaptığında özenle sifonu çekiyor, kötü kokmasın diye. Bu yorumlar kakadan bile büyük bir çevre kirliliği bana göre. Kadın hem çirkin değil. Sadece kendini pazarlarken 'kadın' olduğunun altını çizme gayretine girmemiş. Olduğu gibi kalmış. Ayrıca çok da şirin bir tip.

Bundan sonra can sıkıntısı anlarında, magazin tipi şeylerle de karşınızda oluciim. Kahveleri unutmayalım.

8 yorum:

  1. Seçkin hanıma çok üzüldüm hiç duymadım bilmiyorum kendisini ama anne olarak onu anlayabiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski mankenlerden.

      Ben direk aşk babında anlıyorum. Aşık bence çünkü hala :(

      Sil
  2. Seçkin hanıma çok üzüldüm hiç duymadım bilmiyorum kendisini ama anne olarak onu anlayabiliyorum.

    YanıtlaSil
  3. ben de şu an çok etkilendim. aile huzurunu bozan her nerede kim varsa, onları da Allah bildiği gibi yapsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Kaan huzuru bozdu. O istemese olmazdı. Demek ki böyle istedi.

      Sil
  4. Bravo ne güzel anlatmışsın.Magazin haberciliği budur dedim.Doğru bakış açısı ve mizah harmanı.Tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. Sadece şarkısına bayıldım teşekkürler❤️

    YanıtlaSil