17 Ekim 2016 Pazartesi

Cart Kırmızı Pazartesi

Uydurduğum bi hikaye var bizim ev çocuğuna.

Şöyle..

Bir çocuk varmış. Annesiyle beraber parka gitmeyi, salıncakta sallanmayı çok severmiş. Bir gün annesi onu öyle bir sallamış ki; taa bulutlara kadar uçmuş. Eyvah, bulutlardaymış şimdi. Annesine seslenmiş; 'Anne ben yukardayııım'
(Yukarıdayım-aşağıdayım olayını yapmayı sevdiği için abartıyorum burayı)

Annesi de geri seslenmiş; 'Aaa ben aşağıdayııım'

Bir süre sonra ev çocuğu aşağıya inemeyeceğini anlamış ve annesine 'anne beni kurtaaar' demiş. (Bizimki 'beni al' demiyor, 'kurtar' diyor) Annesi de nasıl kurtarabilirim diye düşünmüş ve bulutlara merdivenle çıkmaya karar vermiş. Bir merdiven bulmuş. Başlamış çıkmaya.



Birinci basamak, ikinci basamak, üçüncü basamak, dördüncü basamak, beşinci basamak, altıncı basamak, yedinci basamak, sekizinci basamak, dokuzuncu basamak ve onuncu basamak. (buralarda aksiyonlu adımlar atıyorum)

Ve işte annesi gelmiiiiş. Sarılmışlar. Annesi, ev çocuğuna demiş ki; 'Ben yukardayıııım', çocuk da annesine cevap vermiş; 'anne ben yukardayıııım'.

Az sonra anneyle çocuk aşağıya inmeye karar vermiş ama bi bakmışlar ki merdiven yok. Aaa merdiven yok! Napabilirler? Tamam hadi babasına haber versinler. Başlamışlar babaya seslenmeye. En sonunda baba onları duymuş ve onları nasıl kurtarabilirim diye düşünmüş. Ve onları uçurtmayla kurtarmaya karar vermiş. Bu öyle büyük bir uçurtmaymış ki, yükselmiş yükselmiş ve anneyle çocuğunu kanatlarına alıp, aşağıya indirmiş.



Ve aşağıda kavuşan anne, baba ve çocuk sarılmışlar. Falanlar filanlar.
Buraları tabi süslüyorum. Aksiyon ve espiriler koyuyorum anlatırken hikayenin genelini.

Fakat bugün.. Çocuğa hikayeyi 'Selvi Boylum Al Yazmalım' tınılarında anlattım. Üstüne bir de bi duygulandım. Gözlerim doldu. İçim tuhaf oldu. Kucakladım çocuğu. Kavradım bedenimle. Çocuk kurtulmaya çalıştı. İmdat dercesine kaçtı. Babasıyla karşılaştım koridorda, uzun uzun sarıldım. Rahatsız oldu, acelesi varmış. Yere çömeldim, başımı duvara dayadım. Trajiktim, isyanım vardı, acıklılık benimleydi. Evdekiler de bi benle bağdaş kurup sazıma söz, sözüme dans, isyanıma gaz olmuyordu.

Gel gör beni regl neyledi.

Regl psiklolojim.

10 yorum:

  1. Noldu anneme diye bakmıştır ev çocuğu hahahah.
    Hemcinsimiz anca anlar bizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkmuş olabilir benden. Alışsın. Bunun daha manita kısmı var :D

      Sil
  2. 2 numara kız olsaydı eşim regl dönemlerinde (biliyorsun aynı ortamda yaşayan kadınlar aynı anda olur bir de) evden kaçacağını ilan etmişti :))) ben ben değilim o dönemde, hatta 3 gün öncesinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )))

      ben de 3 gün öncesinden mağara adamına dönmeler başlıyor. fakat bebeden sonra ilginç bir şey başladı. Bir ay yoğun karamsar geçerken, öteki ay daha duygusal ve hafif oluyorum. ve hiç sekmiyor.

      Sil
  3. Allahım görseli sonda anladım :D :D :D Alem kız.
    Açıkça itiraf ediyorum şu konuyu başkasının da yazması çok hoşuma gitti. Ben her seferinde çarşaf çarşaf yazıyorum ya, oh yalnız değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D

      ben hayatımın son 3-4 senesinde reglin sır gibi saklı tutulmasına tahammül edememeye başladım bir de Joe. Mesela toplumda gizli saklı 'şey ben reglim yaa' gibi ihbarlar yerine, rahatça ve kimseden çekinmeden 'reglim' diyorum. Ped alırken ya da erkeklerle bir masada otururken filan.

      Çok sıktı beni bu üstünü örtmeler Joe.

      Sil
  4. Yere çömüp başı duvara dayayarak hislenmek yaa asdfghjk

    Ben de ev oğlanından yeterli ilgi alakayı göremeyip bi de üstüne göt edilince (sarılınca isyanlar, Almancamı beğenmemeler, şarkı söylerken senin sesin güzel değil susar mısın ltfn demeler) yere çömüyorum aynen. Hani sen bana aşıktın lan, nerde ödipal kompleks?? O Oedipus buraya gelecek! İnsan sevdiyine böle mi eder? diye kahır üstüne ağıt :((( -şaka şaka çok gülüyorum sıpaya. Ay gtüm yaaa şuna bak diyorum.

    Pms dönemlerim rezil geçer, hamileliklerim de öyleydi; yok abi ben hormon değişikliklerini kaldırabilen bi insan değilim! Menapozdan dev tırsıyorum, sonum ya cinnet ya mapus :-))) bak menapozda kodese düşersem alırım bi dal temiz çamaşırınızı şimdiden söliyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shgdafjshf :))

      O Oedipus buraya gelecek!

      Koptumm!!

      Harbi götüm yani, beyvendiye bak seeen.

      Annemin her konuda zıttıyım. Her hormonal sürecinde insan gibi, bir komutan gibi performans izledi. Ben ise köprü altı insanı gibi acınası duygusallıklardaydım. Menapoz, beni neye çevirecek ben de merak ediyorum.

      Mapusta duvara çizik atma qeyfi yaparız.

      Sil

Arkadaşıma Mektup: Bebe Büyürken Ben Ne Okudum?

Bebe olaylarında çok yeniysen, hamilelik sana astronotluk kadar yabancıysa, çocuk kitaplarından anladığın sadece Ökkeş serisi ise, o halde,...