26 Ekim 2016 Çarşamba

Horluyormuymuyumuşum?

Gece gece trip yedim.

Ev erkeği yatakta doğruldu, 'noldu ya' dedim. Uykumdan, bölünüp.

'Horluyorsun yine, başka yerde yatıcam' dedi, tripli tripli.
'Şimdi mi söylüyosun horlama huyum olduğunu?'

O kadar gıcık oldum ki ey klavye komşularım.

Şimdi bana orda 'yine horlamak' dendiğine göre, demek ki sık horluyorum. Tutup bana bunu makul saatlerde söylemiyor da, gece uykumun arasında trip atıyor.

Sabah sırıtarak yanıma geldi.

'Gıcıksın bana sanırım'
'Evet gece trip yedim uykumda' dedim.

Şöyleymiş.

Eğer benden sonra uyursa, uyuyabiliyormuş. Fakat henüz dalamadıysa, benim horlamam yüzünden rahatsız olduğu oluyormuş. Ağzımdan korkunç horlamıyormuşum. Boğazımdan tıslayarak horluyormuşum. O kadar da önemli değilmiş.

O an kıvırdı ama gece nasıl azar kıvamında söylendiğini unutmuyorum.

Uyurken böyle göründüğümü hayal ederdim

Böyle göründüğümü bilmiyordum



Ben de ona geri çirkeflik yaptım.

'Gün içinde kütük gibi yoruluyorum. Sen prenses gibi bir sağa bir sola dönüp, uyumak için koyun sayarken ben ayyaş gibi sızıyorum. Aramızdaki fark bu. Çünkü gün içinde nefes almadan at gibi koşturuyorum, yorgunum'

Burada dişi çirkefin yine konuyu 'evde en çok işi kim yapıyor' temasına getirdiğini görüyoruz. Tamam, bu belden aşağıydı.

O değil de aklıma takıldı.

Horluyormuşum filan. Zaten evde çok da alımlı çalımlı gezdiğim yok. İki Hıdır gibi yatağa giriyoruz ev erkeğiyle.

Soğuyo mudur bu benden?

Kahve alayım.

Ev erkeği ve ben (neredeyse)





8 yorum:

  1. :D V.'yi anlıyorum Kahvecim, bu sefer onu çok iyi anlıyorum.. Çünkü eşim aynen senin gibi, kayda değer bir horlama değil ama tıslama var ve aynen ben önce uyursam hiiiç sorun değil ama benden önce uyuduysa kesinlikle uyumak mümkün olmuyor. V.'ye kızma, biri yanında fosur fosur uyurken uyuyamamak insanı deliediyor valla :D Ben genelde iki dirsek bir çelme gibi aktivitelerle onu "uyandırmadan öbür yanına döndürme"ye çalışıyorum çünkü o zaman şak diye kesiliyor tıslaması, V.'ye söyle denesin ama kibar olsun, bi de yastığı kafanın altından çekmeye kalkmasın aman boynun kırılır! (çünkü afakanların had safhada olduğu bir gece aklıma gelmişti bu yöntem de)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))

      Bilmem mi. Annem çok horlar. Ev erkeği de horlar aslında ama bazen. Ben bilirim nasıl bir gıcık histir.

      Fakat bana hiç söylemiyor da gece söyleniyor. Ona bozulmuştum. Bu horlama işiyle yaşayamam Ceren. Çözüm bulcam valla. Ben çektim, başkası çekmesin.

      :D

      Sil
  2. son yazımı gördün müüü. son foto çok komik senin gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüüüm. Beni iyice utandırdın. Bu kaçıncı. Çok acaip teşekkürlerimi sunarım. Hatta sunmuştum sana viral olarak bir yazımda, gördün mü hsgada : ))

      Sil
  3. Merhaba deep yazmış bende geldim takibe aldım blogumada beklerim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  4. öyle bişi görmüştüm sankiiliim :)

    YanıtlaSil

Var mısığız genşler?

Gecenin şu vakti, eski bloğumu karıştırdım ve acaip eğlendim yahu! Sonra işin tadı nostaljiye kaçtı. Çünkü 2010'lara filan geriledim, o...