10 Ekim 2016 Pazartesi

İçimdeki gerçeklik.


Hep merak ederim. Kişisel gelişimcilerin sürekli bizi içimizdeki güzelliğe, özümüzdeki mükemmelliğe ulaştırma çabası, neden?

İçimizdeki gerçek kişilik ve olduğumuz öz benlik şöyle birine benziyormuş gibi konuşuyorlar. Bi izin versek aslında, böyle harika olacakmışız gibi. Bırakın içinizdeki dişi açığa çıksın, kendi büyülü gücünüze inanın, siz kendinize bi güvenseniz ohoo o rakibinizi alt üst edersiniz- tarzı olumlamaları diyorum. Fotoğrafı metafor olarak bu şekilde seçtim. Başarı, güzellik metaforu olarak bambaşka şeyler de kullanılabilir.



Belki ben içimde özümde böyle biriyim:



Ya da böyle bir şeyim:



Neden, içimizdeki gerçeklik mutlaka çok güzel, formda, başarılı, yaratıcı ve ideal olan olsun ki? Belki özüm tembel. Belki hiç onarılamayacak şekilde üçkağıtçı, yalancıyım. Ne kadar spor yapsam da düzelemeyecek kalın bir belim var, belki? Hafızam zayıf, sürekli işyerinde hata yapıyorum diyelim. Yükselme imkanım sıfır yani. Sürekli insan ilişkilerim dedikoduculuğum yüzünden bozuluyor ve bu huyumu gebersem de düzeltemiyorum, mesela? Ailemde şizofren dolu ve ben de geleceğin bir şizofren adayıyım belki. Ya da seri katil bir babam var ve çocukluğumdan beri psikopat eğilimli bir yapıdayım?

Beni rahat bırak kişisel gelişimci. Sen benim içimdeki yamuk gerçekliğimi sev. Vereceksen huzur ver.





5 yorum:

  1. Kişisel gelişim ile ilgili kitap yazı var gibi malzeme üreten kişilerin ne denli.düzgün başarılı ve hatta ruhen sağlıklı olduklarını özel gayretlerini komşuluk ilişkilerini hatta Allah ile ilgili ilişkilerinin ne durumda olduğunu hep merak etmişimdir..benim mükemmel olmamı neden bu kadar çok istediklerini de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )))

      Hatta artık biz kendimizi bile kamçılar olduk: 'mükemmel ool, mükemmel ool'

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Töz önemli.
    Eğer için kötüyse zaten dışına yansır. Dünyanın en güzeli ol, suratından anlarsın.
    O yüzden, insanları sana yakın kılan vibelardır. Yani tözünden gelen titreşimler.
    Ve bu dünyaya o tözü törpülemek için geldik.
    Her dindeki orucun temeli de budur. vs vs vs
    Bunaltmıyım, gidiyim. Tepe çakramdan enerjiler salayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna yeni yeni katılmaya başladım ben de.
      Eskiden inanmıyordum da artık görüyorum, yakalıyorum.

      Sil