22 Ekim 2016 Cumartesi

Nerde kalmıştık?


Yeni seneye kadar tadilata girdim demiştim, hatırladın mı? İşsel, mesleksel filan cümleler kurmuştum.

Bir şeyler dilemiştim, hedefler koymuştum, uygulamaya geçmiştim. Hayat işte. Sen kulağına ne fısıldarsan, o da diğerine onu, öteki de berikine, beriki de öbürüsüne derken, bir bakıyorsun planların sesli duyuluyor. Kulaktan kulağa (network) senden bir şeyler çağırıyor hayatın derin kuyusundan, önüne servis ediyor. Sen yeter ki dile getir. Buna gerçekten inanıyorum. I believe in 'istemek'.

İş buldum. Ama bu bir işten öte, hayallerdeki proje. Bu projede her şey var.

Haftanın bir günü şehir dışında 24 saat geçirme var.
Alt metni: Evden, çocuktan, beyden, pijamalarımdan uzak- tamamen bana yakın bir yerde olmak.

Sabah çık akşam gel rutini yok. Haftanın bazı günleri çalışmak için ekiple bir araya gelmek var.
Alt metni: Evden, çocuktan, beyden, pijamalardan çok da uzaklaşmama gerek yok. Hala onlara çok yakınım.

Bu projede hayal gücü, yazmak, biraz daha hayal etmek ve daha fazla yazmak var.
Alt metni: Yapmayı en en en en çok sevdiğim şeyi yapma imkanı.

Hızlı para var. Çalışmanın karşılığı kadarını alıyorsun.
Alt metni: Koca bir ay maaş beklemeyeceğim.

Yerel bir iş değil, ulusal.
Alt metni: Özgeçmişe güçlü bir referans.

Daha önce yapmadığım bir iş.
Alt metni: Sınırlarımı aşıyorum, kendimi geliştiriyorum.

İşin ne olduğunu şimdilik burdan duyurmıyım. İş bitsin de öyle. Ancak yeniden televizyon için bir iş denk geldi. Hem de İzmir'den bir ekiple, acaip rastlantısal bir şekilde. Ben daha önce bir sette senaryo ekibinde yer almamıştım. İlk defa bunu deneyimleyeceğim. Bu hafta sonu aynı ekibin başka ufak bir işi için ilk senaryomu gönderdim, kabul edilmiş. Çekimi yapılacakmış. İlk işim bu oldu onlara yani.

Mutluluktan uçuyorum diyemiycem. Sanki eksik bir parça geldi manzarama oturdu gibi. Hiç öyle hıçkırıklı bir sevinç yok içimde. Huzur ve kavuşma hissi var yalnızca. Yaklaşık 3 senedir aktif hiçbir şey üretmemiştim, dışarılarda yıpranıp evime iş yorgunu olarak dönmemiştim. Bu hissi nasıl özlemişim, tarifi yok.

Şimdi bu evdeki hayat gözüme şenlik. Ev erkeği yeniden 'özlediğim, sevdiğim'. Hele ev çocuğu var ya.. Ne aşk varmış içimde ona meğer.

Bugün ilk çekim yeri incelemesi için uzunca bir süre, dışarıdaydım. Eve döndüğümde, kapıda ikisini gördüğümde hissettiklerim bunlar.

Tabi bir de devam eden şu sertifika programım var. Geldi mi her şey birden gelir zaten. Vallahi bu her şeyin birden gelmelerini bile özlemişim.

Ee hayat nerde kalmıştık?




8 yorum:

  1. her şey yolunda gözüküyor o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Kız sen neler diyorsun??? Sanki ben senden daha çok sevindim. Ay bu en güzelini hayal etmek ve olması işte. Yalan mı? Yaşasın yaşasın yaşasın. Hayırlı olsun yeni işin. Dışarılarda yıpranıp gelmeyi ben yeni yeni tadıyorum işte. Gerçi bu eve ilk taşındığımda çalışıyordum ama sanki bu kadar tatlı gelmiyordu eve gelmek.
    Konu yazmaksa sen kralını yazarsın. Kocaman sarıldım.

    YanıtlaSil
  3. her nerede kaldıysa kalsın hayat, şu başladığın yer pek bi güzelmiş buradan devam etsin :) bol şans!

    YanıtlaSil
  4. Şahane.. Senin adına öyle mutlu oldum ki.. Gerisi de hep güzelliklerle gelsin!

    YanıtlaSil
  5. Ulan be! Alt Metinleri de üst metinleri de acayip taşşaklı be! Halaylar zılgıtlar
    Hayırlı uğurlu olsun şimdiden tatlıqısss. Konuşuciiz detayları, alıyorum yanaktan bir makas <3

    YanıtlaSil
  6. tEBRİKLER! Böyle de devam etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  7. sen derin tut, sığ çıkarsa bahtına!!!

    YanıtlaSil
  8. Yorumlara sevinç utanmasından bişey yazamadım : )))
    Herkese çooook teşekkürlerrr canlar.

    Hadi işallah, allahutandırmasınevladım.

    YanıtlaSil