31 Ekim 2016 Pazartesi

Ve olan oldu...

Ev çocuğu bugün kreşe başladı.

Resmen öteledim elimle, alın dedim. Bu çocuğu baba testislerindeki spermli kalabalığından sonra, yeni bir kalabalığa koyma, doğasına kavuşturma vaktidir dedim. Evdeki tekil hayattan alacağını aldı, çoğul hayata güncellensin dedim.

Sonra çıktım kreşten. Eve yürürken başladım ağlamaya. Bir tavuk gıdaklamasını andıran hıçkırığımla eve girdim. Ev erkeği ağladığımı görünce 'Oyy canım' gibi şeyler dediği için daha da gaza geldim. Onun göreceği bir açıdan kendimi yatağa yuvarlayıp, ağlamamın şiddetini artırdım. Ev erkeği gereken ilgiyi gösterdikçe, beynim puştluk moduna girdi. Bir yandan ağlıyor, bir yandan kahvaltıda ne hazırlasam kendime diye düşünüyordum. Çocuksuz bir evde, istediğim tarz keyfi bir kahvaltıyla laptop başına geçip, 'eskisi' gibi takılmak. Yani normalde buna vaktim yine yok, çünkü çalışmak icap eder. Ancak bugünlük bir istisna? Hıı?

Yavrumun çıkmasına son bir saat kaldı. Heyecanım tavan. Çalışamam ben bugün. En iyisi bir kahve ve geri sayım.



Not: Akşama da Kasım ayı yazısı için yine burlardayım.








16 yorum:

  1. İlk zamanlar bunlar normal.Geçecektir ilerleyen zamanlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum : )))
      İlk 20 günü kendime ve ona test sürüşü saydım zaten :D

      Sil
  2. Aaah bee bilmez miyim o hissi! Benim oğlan kreşe başladığında sanki hamur oynayıp boyama yapmaya gitmiyor da; Şemdinli çıkmış uzun dönem, komando olarak askere gidiyor... Kreş değil Peygamber ocağı. Eheuhe Yürek dayanmaz be!
    Dram şov yapacak beyim olmadığından evde, metanetli durmuştum tabi :Pp
    Başlarda biraz zorlanabilir hazırlıklı ol. Ama gerçi sanmam yaa, yaşı uygun gayet şahane adapte olur bence kısa sürede.
    Hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun, gazan mübarek olsun. Ev çocuğu kreşe, sen işe; on numara bir yeni düzeniniz olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok sağol gız başakitoov.
      ev erkeği de aynısını söyledi.
      Acı çekiyorsun, doğru. Sen oğlunu askere uğurladın, zor şartlara...dedi.

      bence birkaç gün iyi gidecek ama sonra bana taş koyacak. yaşıcaz o krizi bizde. yılmak yok, yavaş yavaş :D

      Sil
  3. Aiiiyyyy!

    Alışacaksın mecbur. Daha bunun ilkokulu, lisesi, üniversitesi ve düğünü var!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düğün müüü!

      ben oralara kadar rehber olamam valla : ))
      giysin bi kot, kıysın nikahını.
      hiiiç oynayamam şıkıdım şıkıdım.

      alışacağum, biliyorum jardzy :D

      Sil
  4. Şiirini severim senin :)

    Kıyamam ama ya, ağlama...Umarım ikiniz de alışırsınız, hem sonra gelip sana kreş maceralarını anlatacak güzel güzel, oyun arkadaşları filan olacak. Senin de bir sürü şey yapmak için vaktin olacak. <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kreş maceraları, oyun arkadaşları.. ah joe'm ah.. hevesle bekliyorum.

      umarıııım <3

      Sil
  5. Karşılıklı alışma sürecinden sonra kreş dedikoduları dinlemek pek keyifli oluyor :) İnşallah süreci çabucak atlatırsınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, hoş geldiniz bu arada.
      sevgiler.

      Sil
  6. Awwwwww, yaşasın, madem çocuk kreşe başladı, o zaman dansssss :D Seveceksin bak, ilk gün duygulanıyor insan ama sonra vazgeçilmezin oluyor hatta tatil gğnlerinde kara kara düşünüyorsun nasl hayatta kalacağız bu koca cts pazar falan diye :D Hayırlı olsun.. Nice eğitim öğretim yıllarına, başarı ve mutlulukla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ceren <3 Umarım keyifli bir eğitim hayatı olur.

      Vazgeçilmezim şimdiden oldu teorik olarak. Henüz pratiğe dökemesek de. Yavaş yavaş :D

      Sil
  7. Bak şimdi aklıma geldi, benim yeğeni kreşe yolladılar, ikinci günün akşamı kız kardeşim ve eşi aralarında konuşuyorlar "evde yiyecek bir şey yok, pizza mı söylesek" diye bu bizim bir lokma kadar şey oradan atılıyor bir yumruk da havada "yatatın pitta" ( yaşasın pizza :) ) Kreşte öğrenmiş hiç bizimkilerin konuşma şekli filan değil :D Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D

      İnanmıyorum ya ! Çok şeker!
      Bayılıyorum o konuşmalara.

      Maalesef bizimki çok dandik bir kelimeye alıştı ya. Hiç sevmediğim bir kelime. Sanırım öğretmenlerinden öğreniyor.

      'Hayatım' diyor. Oyff :/

      Sil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...