4 Aralık 2016 Pazar

Ünlücülük




Annemin doğum günü var bu hafta. Hediyesini erken aldım. Bir oyun bileti... Bugün saat 19:00'da annem oyuna girecek. Bizden çıktı hatta, uğurladık onu kapıdan ev çocuğuyla eğlenceli tiyatrolu akşama.

Az önce telefonum çaldı, baktım annem arıyor. Oyunun başlamasına daha var diye oradaki resim sergisini geziyormuş. Bir de bana gıybet eyledi:

'Kahvecim, oyunda Hande Subaşı da varmış. Az önce yanımdan geçti, basit bir kadın, hiçbir özelliği yok'

Bunu ciddi bir haber iletiyormuş gibi söyledi ve iyi akşamlar dileyip kapadı.

Şimdi ne demeli bu gözleme acaba?
Ne olmasını bekliyorduk Hande Subaşı'ndan mesela?
Hande Subaşı da kendisi hakkında aynı şeyi diyor mudur?

'Bir de utanmadan sahneye çıkıyorum. Hiçbir özelliğim yok, basit bir kadınım'

Ahahahdfsd

Aynı şeyi bir arkadaştan dinlemiştim.
Kuliste bir gün Hadise'yi görmüş, şöyle diyordu:

'Hiç de çekici biri değil. Kıyafetiyle bi şeye benziyor işte'

Hatta ve hatta bir arkadaşımın ex manitası bir kez havaalanında Cameron Diaz'ı görmüş. O da şunu demişti:

'Ay bi cildi var, kaçarsın valla'

Aslında daha ağır laflar bile etmiş olabilir.

Daha saçmaları da oldu. Bir kez tanıdığım biri Hande Ataizi'ni görmüş Taksim'de. Boyu onun sandığından kısaymış. Kadını ne aşağılamıştı. İğrenç yaa filan diyordu.

oha
ahagsahgfk

Ünlüden çok ünlücülük.

Bir haftasonunu da yedik çokşüküğ.
Ben ev erkeğinin elinden kahve.

Yakşamlar.






6 yorum:

  1. Ünlü olmak kusursuz olmak sanılıyor galiba :)
    Oysa gazetelerde sıkça makyajlı ve makyajsız haller resimleri çıkar. Estetik meseleleri vardır. Giyim kuşam çok şeyi, kusuru örter. Bakım için paralar oluk oluk akıtılıyor.

    Ne olursa olsun sonuçta herkes insan. İnsan, zamanın yıprattığı, bir sivilcenin çok şeyi değiştirdiği bir canlı. Ünlü olabilirler; ama fiziklerinden çok ünlü oldukları alanlardaki yeteneklerini,
    başarılarını, yapıtlarını konuşmuyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel tespitler ünlüden çok ünlücülük,severisssssss fsdjfsdfsdk Annem 2-3 yıl önce Seren Serengili görmüştü ama bu sefer tam tersi bir durum oldu ''Ekranda olduğundan çok çok daha güzel bir kadınmış.'' demişti.Hadi yine iyisin Seren millet yerden yere vuruluyormuş :'D

    YanıtlaSil
  3. Bu ironi dolu yazın için sana teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Ya ben de tam tersi, Bergüzar Korel'i makyajsız, sade kıyafetlerde yürüyüşte görüp "off ne şahane kadınmış" demiştim, dizileri izlemiyorum son yılarda adı geçiyor mu bilmiyorum ama tek geçerim yani.. Güzellikte ama beynen nasıldır bilemem :D

    YanıtlaSil
  5. Aa ben de Ceren'le aynı örneği vericektim :) şimdi adını hatırlamadığım bi manken var baya at gibi tabir edilen cinsten iri kıyım bi ablaydı tv de. Gerçekte gördüğümde çok beğenmiştim. Aşırı güzel ve zarif bulmuştum tipini.
    Ama annen haklı "bi numarası olmayan" ünlü de o kadar çok var ki. Gerçi belki de onların o kadar sevilme nedeni o. Ulaşılmaz güzellik, ideal vicut falan algısını "sokaktaki kadın" çıtasına indirince; insanlara samimi geliyo olabilir. Sıradan ya da kusurlu oldukları için benimseniyolar halk tarafından hehe.

    YanıtlaSil
  6. Kadını arattım, o kadar uzağım.
    Gelecek h.sonu cumartesi/pazar sürprizi programları seyredeyim barea.

    YanıtlaSil

Arkadaşıma Mektup: Bebe Büyürken Ben Ne Okudum?

Bebe olaylarında çok yeniysen, hamilelik sana astronotluk kadar yabancıysa, çocuk kitaplarından anladığın sadece Ökkeş serisi ise, o halde,...