3 Ocak 2017 Salı

Bakarken ardından gitme kal, Yiyemedim.

Kış haince bastırdığında en sevdiğim şey, akşamları hoş aktiviteler yaparken 'tıkınmak'. Bu yaklaşık son 30 senedir böyle. Yaşım 33, düşün artık. Güzel meyveler olur, kurabiye olur. Bana lunaparka gitmek kadar mutluluk veriyor. Yanında da taze demli çay olacak tabi ki.

Mesela bu aralar ayva ve kahve kombinini seviyorum.
Geçenlerde cevizli kek ve çay kombininde zevkten ölüyordum örneğin.

2017'ye girince bırakayım yeniden bu akşam tıkınmalarını dedim. Çünkü daha önce epey uzun süre bırakmışlığım vardı. Bende acaip şık şeyler olmuştu:

1- Hiç kasmadığım halde kilo vermiştim
2- Kilo vermeyle beraber söz konusu bel ağrım ve halsizliğim bitmişti.
3- Kendimi beğenip duruyordum.

Dün 5 sonrası dükkanı kapamada ilk günümdü. Tahmin et noldu? Sivirvo'lar akşam oturmasına bize geldiler. Ellerinde ev yapımı ve süperötesişahane görünen pastayla. Yemedim tabi. Herkes yedi, ben etrafında dolandım. Kalanı da ertesi gün tadayım diye kaldırmayı planlıyordum.

Kısmet değilmiş. Ev erkeği, misafir varken çekinip yiyemediği (çocuklar yesin kibarlığı) kalan pastayı, herkes gidince ökküz gibi yemiş. Hayır daha gıcık olan kısmı bu değildi.

Niye bana azcık bir şey bırakmadın diye sordum. Şöyle dedi;

'E yürüyüşe çıktın, akşam 5'ten sonra bir şey yiyemem dedin, rejim AYAKLARI yapıyorsun ya'

Ayak dedi ya?



Bu ilişkide bir yerde bi yanlışlık yaptık ama?
Ev çocuğunun tabiriyle: 'hatalık'

Neyse, bugün kahveleriniz ruhunuzu da ısıtsın.

Not: Her ne kadar kimliğimi gizlemesem de bu blogda yer alan tüm karakterleri takma isimle anmaya devam edeceğim.

6 yorum:

  1. Valla ben de akşam yemekten sonra sırayla ne bulursam yiyorum. Çekirdek, püskevit, pasta..Meyve hariç :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bisküviiii !!

      finger banıyorum ben de.
      banıyordum yani.
      biraz ara verdim banmalara.
      acıcık. yani sonra yine banabileyim diye.
      :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Avokadolu ve narlı salata hastası oldum Jardzyy. Yeni deniyor, gıptayla yiyorum.

      Sil
  3. Şu akşam yemeleri hepimizin başında dert :/ Ben hiç kesemiyorum. Bir kessem neler başaracağım neler diye düşünüyorum hep. Düşündüğümle kalıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bence de

      Ben birden yüklenmedim kendime. Sert bi rejim yapayım akşam da yemiyim dersem, mutsuzluk geliyor.
      Şimdi bu hafta 5 ten sonra dükkanı kapıyorum.
      Haftaya da mesela başka bir şey eklerim.
      Ufak ufak.

      Çok da abartmıcam ya.
      Fakat bu akşam yememelerle sabah bi dinç uyanılıyor.

      Sil