5 Ocak 2017 Perşembe

Kahveyle iyi giden blog listem.





Merhaba kahve sever dostlar.

Benim diğer Dukuju blog'da günlük olarak her güncellediğini havada kaparak okuduğum blog listem vardı. Sonra o liste çoğaldı, hepsini hemen havada kapamasam da 'kahveyle sakin sakin okumak istediğim' bir listeye dönüştü; ama bir türlü güncelleyememiştim. Dağınık dağınık hafızam el verdiğince okuyordum. Şimdi o listeyi buraya taşıdım ve bir de yeni keşfettiklerimle çeşitlendirdim. Şimdi hiçbir yazdığınızı kaçırmıycam nihaha mıh mıh mıh.

Sen nasıl takip ediyorsun yeni yazıları bilmiyorum ama ben blogspot'un kendi menüsünde hazırda olan 'okuma listem' kısmına hiç pas vermiyorum. Çünkü her yazdığını hemen okumak istediğim blog'lar listesi ayrı bir olay benim için.

Bu liste epey uzun oldu, ama zaten herkes sık güncelleme yapmıyor. Haftada şöyle iştahla okuduğum blog yazıları sayısı 10'u geçmiyor. O yüzden benim için yorucu olmuyor bu kadar uzun bir liste. Bir de listede aylardır bir satır dahi yazmamış olan, ama hadi geçmişin hatrına hala listeden çıkaramadıklarım var. Hatta okurken 'neyse bunu da düzenli okumiyim ya çok kişi oldu' diyip, sonra merakımdan okumaya devam ettiklerim de var.

Lakin bu kadar dağınık bir hafızayla unuttuğum 'kahveyle iyi giden bir blog' kaldı mı, onu düşünüyorum. Var mı aranızda sık sık yorumlarımla boğduğum ama yandaki 'Kahveyle İyi Giden Bloglar' listesinde olmayan biri acaba?

Varsa yorumlarda ses et nolur, eklerim hemen listeme.

Bu arada.. Bloğun masaüstü görünümünde çıkıyor liste. Benim telefonda mobil sürümünde çıkmıyor yani. Menüde 10 kişi var; ancak 'tümünü göster' dersen hepsi görünür.

Bi kahve yapayım da, ev çocuğunu okuldan almadan önce şu gıcır gıcır yeni güncellenmiş listeme bi göz atayım. Sen de bak listeme ayol, belki yeni bir blog keşfi günündür bugün.

Mutlu Perşembe.






11 yorum:

  1. Aaaa benimki de var, ne mutluluk:)

    Okuma listemi kullanıyorum ben blogger panelindeki ama anasayfada böyle listeler olunca pek seviniyorum. Bir sürü yeni isimle tanışmış oluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bunu bende uygulasam iyi olacak güzel fikir oldu teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  3. *Yuppi!
    Sevgili kahve, sen de çikolatayla çok iyi gidiyorsun. Bir bar çikolatayı kahveyle lüpletirken önce yorumunu, sonra yazını okuyordum. Ciddiyim.
    Öpüyorum çok çok!

    YanıtlaSil
  4. Kahveyle iyi giden bloglar :))) Çok iyi gitti bu yaklaşım :)

    YanıtlaSil
  5. Sırf şu keyif için insan kahve içer yemin ediyorum. Ben kahveli kahvesiz her türlü okuyorum. Bilmediklerim vardı.Ve aralarında benimkinin olması nasıl desem <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  6. ve gdip kendime kahve yapmak istiyorum. hatta kahve yapacağım ne kadar midemi rahatsız etse de :)

    YanıtlaSil
  7. Kendimi bilmem ama sizin blog hem kahveli hem kahvesiz okunası💜

    YanıtlaSil
  8. Aa valla ben de varım :) Ben de sizin blogu keyifle okuyorum, hisler karşılıklı demek :)

    YanıtlaSil
  9. En sevdiğim şey kahveyle blog okumak sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. Geç bir yorum oldu ama teşekkür ederim efenim kahveyle iyi gittiğini bilmiyordum yazılarımın.☺️en çok ne tür kahveyi tercih ediyorsun mesela bir de kahve çeşitlerine göre mi ayirsan bloglari?:)) şaka bir yana böyle listeler çok iyi oluyor bende o şekilde takip ediyorum çoğu zaman. Senin yazıların da o takip ettiklerim arasında pek tabi ki. Karlı bir İstanbul'dan İzmire selamlar.😛

    YanıtlaSil
  11. Ceren'in Günlüğü'nü kapatan da beeen, özleyen de ben.. Napıcam ben de düşünüyorum bu sıra.. Öğrenen Anne'yi facebooka taşıdım ama günlüğü özlüyorum ama dediğin gibi, yenilik iyidir ara sıra ;) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...