19 Ocak 2017 Perşembe

Ocak 2017'den payıma düşenler?

Merhaba hayat!

Ne zaman çocuk hasta olsa / ben hasta olsam ve bu ikisi aynı haftaya denk gelse, çöp torbasına sıkıştırılmış bir sümüklü tuvalet kağıdına dönüşüyorum. Mekansız, zamansız, fikirsiz ve bilinçsiz. Far görmüş tavşan diyebilmek isterdim. Ama bizim final o kadar dramatik değil. Normal Türkiye'deki hayata devam edebiliyoruz yani. Şaka şaka anormal Türkiye hayatı...

Ev çocuğunun hasta olması organik gelişti ancak benimki gayet el yordamıyla, zoraki oldu. Nasıl mı?

Kafaya taktım. Ama çok fena taktım. Neyi olduğunun bir önemi yok. Şimdi buraya yazıp bağdaş kurmama hiç gerek yok. Odak noktam neye aşırı kafamı taktığımdan çok, kafamı taktığım şeyin sabahında bütün kemiklerim ve etlerimin lime lime acıması, beni hasta etmesi. Düşünce gücüyle ev yapımı hasta olma rehberi gibiyim. Nasıl bir canım yandıysa, buna şaşırmaktan kafama taktığım şeyi bir kenara bırakabildim. Zaten aniden gelişen bir olaya, beynimin ön lobuyla verdiğim hızlı bir tepkiydi 'kafaya takmak'.

Bunun dışında 2017 önüme hoş keşifler sunmaktan çekinmiyor. Keşif diyorsam, yeni bir gezegen ya da örgü modeli gibi iddialı şeyler gelmesin aklınıza. Belki hepinizin çoktan bildiği şeyler. Black Mirror dizisi yeni bitmişti ki ev erkeği başka bir dizi önerisiyle çıkageldi. Ben de epey ıkındım, bahane ürettim ama bu diziye başlamaktan bir türlü kaçamadım. İyi ki de öyle olmuş. Çünkü bazen önyargılar, anlık üşenmeler WESTWORLD gibi şahane dizileri izlememize engel olabilir. Bilim kurgu severlerin ağzını sulandırabilir, ancak sevmeyenlerin de kayıtsız kalmaları imkansız. Oyuncu kadrosunda Anthony Hopkins gibi bir detay var misal (ve daha neler)! Ana tema olarak yapay zeka ve insan tabiatının çekişmesi bizlere sunulsa da.. ah dostlar.. insan neresinden yaralıysa orasından izliyor her şeyi. Buraya ne yazsam spoiler olacak. Geç. İsterseniz spoiler'sız bir ön inceleme için şu videoya bakabilirsiniz.

Başka bir keşfim de, spotify oldu. Evet ben bir teyzeyim. Maalesef yeni el attım bu güzelliğe. İlk bir ayın ücretsiz olmasından faydanalarak, yardırıyorum. Eğer biraz vitesli kullanılırsa, internet tarihinin en faydalı müzik sitesi olabilir kendisi. Açgözlülük yapıp, onu dinliyim bunu da dinliyim denilmedikçe, müziğin en vitaminli kısımları size ulaşabiliyor. Henüz çok bi liste filan yapamadım ben gerçi, henüz keşifteyim.

Ve son olarak yeni bir blog keşfim oldu. JAPONKEDİ. Aranızda çoktan kendisini takibe alanlar vardır. Uzun zamandır yazıyor. Nasıl olduysa, gözden kaçırmışım. Ben genelde beslenme, spor, kişisel gelişim ve iş maceraları yazılarını sömürdüm. Ama her ne hakkında yazıyorsa, çok dolduruyor. Okkalı. Özellikle son yazılarından İZİN İSTEMEYİN beni epey baştan çıkardı diyebilirim.

Yeni seneye gireli henüz 20 gün olmuş, Ocak ayından bana düşenlerden biraz aktarayım dedim. Daha uzatırsam, son bi kontrol amaçlı okumaktan ben bile sıkılacağım.

Sizin yeni sene nasıl geçmekte?
Yoksa?



Görsel için A. Ç. D. ye teşekkürler.

9 yorum:

  1. Geçmiş olsun...
    Aynı durumdan muzdarip bir haldeyim. Burnuma beton döktüler sanki... Nefes alamayınca beyne de oksijen gitmiyor ve zaten kıt olan aklım da çalışmıyor :)

    JaponKediyi ilk defa fark ediyorum sayenizde. Evet o yazısını öncelikle okudum ve şimdi sömürmeye gidiyorum ben de..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ovv geçmiş olsun, gerçekten akıl donması yaşıyorum ben de hastalıkta. Evde yaptığım espirilerin seviyesinden belli ediyor zaten kendini.

      Keyifli sömürmeler, yanına kahveyle filan. Mis.

      Sil
  2. West world deyince tekrar sana teşekkür etmem sart oldu! Kanepede bu dizi icin bulustuk yazmistin ya gecenlerde hani, izleyelim mi dedim kocaya. Tabii nerdeyse 10 aydir hic bisey izlemedigimiz icin bu teklife bayilmis tum sezonu indirmiş adam! Uykumdan (zaten varla yok arasi olan) caldim izledim, süperdi,insanligima biraz geri dönmüş hissettim. Ay iyi ki lafını etmissin, tesekkurler öpücükler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim bak.
      ben de tavsiye üzerine izlemiştim.
      bazı diziler uykudan çalmaya değiyor sanki jaghgsahf : ))

      benden de öpücüks

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Paya epeyce şey düşmüş :)

    YanıtlaSil
  4. gayet normal normal yazını okurken japonkedi'yi görünce koltuktan yuvarlanıyodum! sağolasın kahve'cim, okkalı sıfatını bana layık görmene çok sevindim. ocak 2017'den benim payıma ateş, yatış ve öksürük düştü sanırım. bu en düz ve en sıkıcı engelleri de aradan çıkardığıma göre artık yeni yıl başlayabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen bir paylaşım gördüm ig'de. 2017'ye şubat 1'de başlayalım diyordu. ocak deneme olsun, anlamında :D
      ben de öyle düşünüyorum çünkü hastalıklar çünkü pijama.

      Sil
  5. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil

Arkadaşıma Mektup: Bebe Büyürken Ben Ne Okudum?

Bebe olaylarında çok yeniysen, hamilelik sana astronotluk kadar yabancıysa, çocuk kitaplarından anladığın sadece Ökkeş serisi ise, o halde,...