22 Şubat 2017 Çarşamba

'Biz Sizi Arayacağız' diyene inanmak



İzmir'de iş bulmak, kebapçıda avokado salatası bulmak gibiymiş. Çıbanlardan çıban beğeniyorum. Bazen, çok nadiren bazı fırsatlar yakalıyorum. Onda da her şey uygun gibi görünüyor ya da ben çok inanıyorum, söz konusu işler için neler yaparım, kariyer hedefim ne olur gibi düşünmeye başlıyorum ki; ya mekan iflas ediyor, ya hiç açılmıyor, sırra kadem basılıyor, uzaylılar kaçırıyor.

Her şeye rağmen İzmir'de 9 ayda bir çölde serap misali görünen iş fırsatımsıları olduğunda şu kalbim heyecanlanıyor be sevgili blog.
Çünkü İzmir'de iş bulmak.
Bu şehirde 'biz sizi arayacağız' diyebilen iş imkanları bile, sene içinde gerçekleşen ay tutulmasından daha nadirdir.

Buyrun konuyla ilgili heyecanımı çektiğim minicik bir videom.
Haydi kahve.



Not: İlham Kedisi'nin ön ayak olduğu challenge'a ilerleyen bölümlerde devam edeceğim.

4 yorum:

  1. Harikasın...
    İşte bu...
    Ben işsizliğim ile ilgili ( yıllardır işsizim, evhanımı olarak yaşlanan) bi dolu acıtasyonlu, hüzünlü yazılar döşedim bloğumdan...ama bu işte yapılması gereken..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek istediğin durumla ilgili geyik üretmekse, ah Ayşe.. aslında durumun perde arkasında gayet hüzünlü anlar yaşıyorum. başa çıkmak için geyiğe başvuruyorum.

      Sil
  2. ''kebapçıda avokado salatası bulmak'' :D mikemmel tespit!

    YanıtlaSil

Var mısığız genşler?

Gecenin şu vakti, eski bloğumu karıştırdım ve acaip eğlendim yahu! Sonra işin tadı nostaljiye kaçtı. Çünkü 2010'lara filan geriledim, o...