13 Şubat 2017 Pazartesi

Burun




O burun şelale gibi gürül gürül. Ve zırnık koklatmıyor.

Ev çocuğunun son dönem hastalıkları bu akımdan gidiyor. İyileşiyor ama öksürük ve akıntılar geçmek bilmiyor. Şimdi yine o periyoddayız. Uykular diken üstü, yemeler içmeler oruç kıvamı, mod mızmızlık. Hepsinin efendisi de sümükler. Dolayısıyla öksürükler. Tehdit, rüşvet, fısfıslar, burnundan hortumsu o şeyle çekmeler, burun sümkürmeyi oyun haline getirmeler, yüzüne su çarpa çarpa yıkayıp burnu akıtmalar... Hiçbiri kalıcı çözüm sunamadığı gibi, birkaç seferlik işe yaramadan sonra ev çocuğunun kesinlikle reddettiği teklifler haline geliyor.

Şuan o burun ve geniz öyle bir dolu ki şöyle bir sıksam altında duş alırım. Ve inan sevgili blog. O velet her o burnu içine çektiğinde, bir yıldız kayıyor gökyüzünde biliyor musun? Gözyaşlarımın temsili olarak.

Yağşamlar.


1 yorum:

  1. Ay hokka burun yaaa, çektirmesin!
    Ben de tam 1 haftadır tıkalı burunla, hiç koku ve tat almadan yaşıyorum ve inan bana yemek gözüm bile görmek istemiyor, burunla tat alma biliyorsun ilintili sinirler. Geçecek hapır hupur yiyecek iyileşince merak etme ;) Bu arada hiç bir çözüm önerim yok, dün eczacıya yalvardım en sertinden burun damlası aldım emzirirken günde 3 defa 1 damladan fazla kullanmayın yazıyor, korku filmi gibi, ay ikinci damla düştü düşecek :D

    YanıtlaSil

Emmece, gömmece...

Rüyamda lisedeydim. Sık sık o dönemlerde senaryosu geçen garip rüyalar görmeye alışkınım. Okul bahçesi geniş ve orman gibi bir yermiş. E...