20 Şubat 2017 Pazartesi

Delikli Taytla Spor


Evde kimsenin hasta olmadığı, mızmızlık krizinin çıkmadığı, benim havaya girdiğim, yorgunluktan kanepeye yığılmadığım bir gün vardı. O gün sanıyorum geçen haftaydı.

O gün Fitness Blender ile güzel bir terlemiştim. Yanımda beni taklit eden ev çocuğunun gayretli çabaları ile kopmamaya çalışarak, gururla spor yapmıştım. Mutlu anne mutlu çocuktu, ay her şey ne kadar da hoştu. Tamam dedim, oldu bu iş. Ben de kendi yeşil elma temalı hayatımı kurdum işte. Tayt bile giydim. Gerçi bu taytın baldırla popo arasında kalan bi noktasında minicik bir delik vardı ama olsun.



Sporumu yaptıktan sonra bunu her gün yapan biri el çabukluğunda koca suyumu da dikmiştim. Bu esnada tişörtüm hafif bi ıslanmıştı. Konuya profesyonellik katmıştım işte.

Duşa girecekken, dandik kombi suyu yeterince ısıtmadığı için çaydanlıkta ve ketılda su ısıtıp, kovaya doldurmak zorunda kalsam ve ev çocuğunun maşrapasıyla döküne döküne kendimi yıkasam da hevesim kaçmamıştı. Instagram'ın before after kızlarından olmaya ne kalmıştı ki?

Spor ve duştan sonra giydiğim bolarmış eşofmanı da bi yere kadar kaldırabilmiştim. Hala sporcu ve taytlı halim zihnimde parlıyordu.

Tüm bu ideal hayat sadece 1 gün sürmüştü.
Ertesi gün zımba gibi grip oldum.
Hırkalarımla ve sümüklü mendillerimle yılbaşı ağacı gibiydim.
Sağlık ocağına ilaç yazdırmaya gittiğim o öğleden sonrasında markete girip, simit ve bisküvi alarak Instagram gızlığına yeniden elveda diyecektim.




11 yorum:

  1. Askfkflgşg
    Of ya benim de instagram gızlığım 3 saat fln sürüyo max :))
    80ler sex filmi furyasında mavi don neyse, instagram gızlığında spor taytı o! Very ikonik, such mühim.
    Ya Bi de maşrapayla su dökünmeye bayılırım. Canım çekti valla, üşenmezsem yapayım ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın dötü çok donuyor. hiç tavsiye etmem. annemde yıkanıyorum valla. şu bahar gelse de yine sıcacık yıkansam evimde.

      instagram gızlığı iddialarım hala geçerli, başlıcam yine :D

      Sil
  2. Anlatımın çok eğlenceli yine güldürdü, fotoğrafın vintage havası var çok hoşuma gitti, yazıyı okumadan önce kendi küçüklüğünden fotoğraf herhalde diye düşündüm koca plazmayı görmedim asdfsfs :):) sonra anladım tabi ki :). Geçmiş olsun :(.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehgyrghg

      aslında annemle ben de bu kareleri çok yaşadık ben ufakken. o yanımda spor yapardı, ben de ona eşlik etmeye çabalardım. hey gidi.

      Sil
  3. nayır, bu hikaye burda bitemez! grip sonrası sipor hayatına hoşgelişlerini bekliyoruz güneş başkan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam geliyorum az kaldı.
      grip geçse de dağılan düzeni toparlama çabaları..

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (isim yazmışım sildim hemen) Ya o ten rengi tayt... Ay bilmiyorum şekerim, ben bu rengi giyen herkesi çıplak gibi görüyorum, çoook yanıma yaklaşınca aaa taytmış diyor gülüyorum :D
      Ayrıca 6 haftalık uzman hasta olarak, bu senenin gribi arada böyle 1-2 gün gitmiş gibi yapıp geri nanik çekiyor, haberin olsun.

      Sil
    2. aslında iyice kendimi gözler önüne serdim.
      söylesen de olur cağnım C.

      haklısın bu arada. ocak başından beri sinsice bekliyor virüsler.

      Sil
  5. hahaha çok eğlendim. bu seri devam etsin lütfen!

    YanıtlaSil

Arkadaşıma Mektup: Bebe Büyürken Ben Ne Okudum?

Bebe olaylarında çok yeniysen, hamilelik sana astronotluk kadar yabancıysa, çocuk kitaplarından anladığın sadece Ökkeş serisi ise, o halde,...