14 Şubat 2017 Salı

En anlamlı sevgililer günüm.


Yaşım 33. Şöyle bir hesaplayınca hayatımın son 20 senesinden beri sevgililer günü hakkında çeşitli fikirlerim oldu. Bazen istekli taze oldum, bazen eleştiren muhalif, kısmen beklentili ve az oranda umursamaz.Ve son 3 senedir de dış güçler sebebiyle alakasız.

Hayatımın en anlamlı sevgililer gününü görebilmek için ise 30'larımda biraz ilerlemem gerekiyormuş sanırım. Çünkü sistem karşıtı, kapitalizm kinlisi olarak değerlendirdiğim bu sevgililer gününe yazık ediyordum. Kendimce özel bir anlamı sahiden vardı ve onu hiçe sayıyordum.

Öyle ki bir sene ben deli gibi aşık oldum. Ama ne aşk. Böyle kalp yerine içeride bomba var. Mide yerine arı kovanı. Sonra fanatik bir şeyler yapalım dedik. Ama ne yapsaydık? Yağmur altında çırılçıplak koşarak rafet el roman şarkıları mı söyleseydik? Tabi ki yapmadık. Gittik ve çılgınlar gibi 14 Şubat'ta evlenmek için gün aldık. Marta gün verdiler. Yarın evlendirelim deselerdi, okey diyecektik ama belgeler belgeler belgeler. Sonra çıkıp biralar eşliğinde bunu kutladık. Hayatımın en en en en güzel günlerinden biriydi. Çünkü yaşamımla ilgili bu kadar büyük bir kararı alıyordum, gidip icraate koyuyordum ve bunu bilen sadece ikimizdik. Evlenme kısmının heyecanı bunun yanında yüzde 0,5.

Sade, o gün esen, öylesine alınmış bir karardı. Yağmur yağıyordu ve oturduğumuz kafeden çıkıp elele yürümüştük Kadıköy Belediye binasına kadar... Hadi gel evlenelim diyip. O aralar Foo Fighters'ın bir şarkısını çok dinliyorduk, hep aklımda o şarkı var. Yolda da o vardı galiba kulağımızda.

Kısacası sevgi neydi, sevgi bir durumdu. Bir duruştu. Karşı taraftan hediyeler, pahalı hamleler beklememekti. Sevgi ikinizin ortaya koyduğu ortak sembollerdi. Sadece size özeldi. Sevgililer günü ise sıradan bir başlıktı.

Gerçi benim için anlamı var bu günün, kabul ediyorum.
Ve bugünü şarap ve ev erkeğimle kutlamak için sabırsızlanıyorum (ev çocuğu uyuyunca, kıppss)





12 yorum:

  1. negzel yazmışsın :)
    beklentilerin adı aşk oldu son dönemde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo ben hala savaşıyorum beklentilerimle. tabi çok yol ilerledim, karşı taraf prim vermeyince öyle şeylere. bi kurtarabilsem kendimi o halden, her şey coşacak kalbimde.

      Sil
  2. ne güzelmiş. :) güzel Kahve... öyle deli gibi sevginin devamının öyle güzel gelmesi. Bence siz evlenme yıldönümünüzü gene de 14 şubat'ta kutlayın. Fuck the sytem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fuck the system anasını satayım!
      :D
      eserse kutlucam valla. bu sene esti, bakalım seneye havam olursa.

      aslında bu olaylar çiftlerin değil bireylerin yıl dönümü sanki. herkes kendi hayrına hatırlayıp mutlu oluyor. biten ilişkiler için bile bu böyle.

      Sil
  3. Evliliğe gelmeden daha düğün aşkı öldürüyor bence addsgdjjdk
    Kız isteme tutkuyu öldüyor. Kına gecesi seksi öldürüyor falan hatta.
    Çok tatlışmış ama sizin gün alma hikayeniz <3 kutlu olsun yıldönümünüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hepsine evet.
      ailelerin olaylara dahil olması ortamdaki bütün fresh havayı lahmacun kokusuna bulandırıyor zaten.
      ay hele biri sana 'gelin' filan demişse, yatakta pozisyon çeşitliliği de hak getire.

      Sil
  4. Kısacası sevgi neydi, sevgi bir durumdu. Bir duruştu...
    Öyle evet öyle, yazdığın gibiydi sevgi...
    Ben de sevgimi yazmak istiyorum, senin gibi ama bi kapı var ki çok ağır açılmıyor ya da açılmaması gereken bir odanın kapısı gibi şartlandırılmışım...deneyeceğim, senin gibi yazabilir miyim diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yazmıyorum aslında. bazen esiyor da oluyor. yazılacak gibi değil bazı şeyler. bir de her zaman aynı hissettirmiyor.

      burada gördüğüme sevindim seni ayrıca.
      <3

      Sil

Doktorlar, hastane and the terapi.

Bu aralar en sıkı dostlarım tıp camiası. Bir cerrahtan çıkıp, ultrason uzmanına gidiyorum, öteki jinekoloğun bi çayını içip, cildiyecin...